היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"מקומטוב"

"יום שישי הוא יום רגוע ביחס לעומס העבודה בשאר ימות השבוע, אז במקום לקיים את הישיבות בלשכתי או במקומות אחרים, החלטתי להמשיך ולקיים את כל ישיבותיי ביום זה בבית הקפה של תלמידי בית הספר רננים. עשיתי זאת בעבר והחלטתי להמשיך זאת גם בקדנציה השנייה שלי בתפקיד ראש העיר", אמר מלכה.

היות וחלק מהתלמידים שעובדים מלצרים מתקשים בדיבור, התפריט בבית הקפה המיוחד מורכב לא רק ממילים, אלא גם מציורים, כך שהלקוח יכול להצביע על המשקה או המאפה אותו הוא מעוניין להזמין דרך הציור בתפריט.

המקום מופעל אחת לשבוע בימי שישי בין שמונה וחצי בבוקר ל-12:15, על ידי עשרה תלמידי השכבה הבוגרת, כחלק מתוכנית הלימודים. התלמידים עושים את הכול בעצמם כשהמטרה היא לא להרוויח כסף, אלא לחשוף אותם לחיי היום יום, ואת האוכלוסייה המקומית לתלמידי בית הספר, שבדרך כלל הם לא פוגשים.

אחד המלצרים סיפר על עבודתו כמלצר: "אני שואל מה תרצו להזמין, יש תפריט הם מצביעים ואני מסמן. יש פה טיפים ואם נרוויח הרבה כסף נעשה איתו משהו, אולי אפילו יום כיף בסוף השנה".

יצוין כי במהלך השבוע התלמידים מכינים את העוגות שהם מוכרים בימי שישי.

במטבח עובדים שני שוטפי כלים. אחת המורות מפקחת על תפקוד צוות התלמידים, מוודאת שהם מוציאים את ההזמנות הנכונות ומבצעים את כל הפעולות על פי ההוראות. הסבלנות של הלקוחות ושל הצוות מורגשת.

המחירים בבית הקפה זולים. עיקר הכסף מופנה לרכישת המוצרים ולהחזר הוצאות.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני ממליץ וקורא לאנשי עסקים ולכל מי שמקיים את פגישותיו בבתי הקפה באזור להגיע גם לבית הקפה 'מקומטוב' בבית הספר רננים ולצד הנאה  אישית הוא  יגרום הרבה סיפוק ונחת לתלמידי החינוך המיוחד שלנו", אמר ראש העיר.

בתמונה: ראש העיר הרב ניסים מלכה והדובר דורון שנפר בחברת איש התקשורת מנחם הורוביץ.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad