היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מרכז הכיכרות: מתחילים לעבוד

הפרויקט בא לשדרג את מרכז העיר למרכז שוקק חיים, מלא פעילויות וכמובן להגדיל את פוטנציאל המבקרים תוך דגש על פיתוח התיירות בעיר.

תהליך התכנון כלל חשיבה כוללת ואיגום משאבים, תוך ראייה מתמדת את טובת בעלי העסקים במתחם, לדוגמא מנהלת הכיכרות תסבסד לבעלי העסקים שינוי וחידוש חזית החנויות (ויטרינות וכו'). כמו כן, ועד הסוחרים של המתחם הינו חלק בלתי נפרד ואף שותף מלא להחלטות המנהלת, כל זאת על מנת להבטיח כי שדרוג המתחם יביא לתנופה והצלחה של בעלי העסקים.

כחלק מתהליך התכנון, בוצעו במתחם מספר עבודות תשתית על מנת להבטיח כי פרויקט 'מרכז הכיכרות' יבנה בצורה יעילה ומקצועית. שיתוף פעולה עם 'חברת חשמל' אשר שדרגה את קווי החשמל בעלי מתח גבוה ע"י הטמנתם באדמה. חידוש תשתיות מים וביוב במתחם ע"י חברת 'התנור', הקמה של שירותים ציבוריים יוקרתיים בסמוך לבניין העירייה המיועדים לקהל המבקרים במתחם וכן הגדלת מסת החניות באזור.    

שותפים לפרויקט: משרד הבינוי והשיכון, משרד הפנים, והמשרד לפיתוח נגב גליל המעניקים גיבוי וסיוע בהובלת הפרויקט. את הפרויקט כולו מתכללת מנהלת הכיכרות שבחברה הכלכלית  אשר אחראית על תכנון ושדרוג המתחם הן בצד הפיזי והן בצד הכלכלי חברתי וכן הפעלתו ותחזוקתו בעתיד.

בתמונה: קבלנים, מתכננים וצוות הניהול של הפרויקט. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad