היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מרכז "מעברים אצבע הגליל" סייע לשלושים תושבים למצוא עבודה

על כך דיווחה שמרית עשור יפרח בסיכום של חצי שנת פעילות ראשונה של המרכז. בתקופה זו מיצב עצמו המרכז ככתובת עבור תושבים מכל הרשויות- הליווי הפרטני הוא רק עבור המועצות של הגליל העליון ומבואות החרמון ומכל הרשויות מגיעים לפעילות אזורית ליזמים בלבד, כשהגיל הממוצע של הפונים הוא 40, ומרבית הפניות (60%) מגיעות מנשים.

סיכום העבודה הוצגה לוועדת ההיגוי בראשה עומדים ראשי המועצות גיורא זלץ ובני בן מובחר, ומדווח בה על סדנת ליווי תעסוקתי בדגש על כתיבת קורות חיים ומוכנות לראיון העבודה, תכנית "משפחה בפלוס", פגישות פרטניות ליזמים, פורום אמנים, יזמים, צימרים, ומנהלי משאבי אנוש, סדנאות שיווק, יחסי ציבור, כתיבת בלוג, ליווי קבוצת יזמים, וניהול אתר בו מתפרסמות 2,200 הצעות למשרות, כ-400 משרות חדשות בכל חודש.

התבססות מרכז מעברים מאפשרת לעובדות בו להרחיב את הפעילות מעבר לעזרה הפרטנית, גם להיכרות והעמקת הקשר בישובים עצמם, ועבודה בקהילות. בחודשים הקרובים מתוכננים מפגשי פורומים, סדנאות ליווי תעסוקתי, הוצאת קטלוג מתנה גלילית, אתר חדש בשילוב אינדקס עסקים ועוד.

שמרית עשור יפרח, המנהלת, אומרת כי בחודשי ההקמה ראינו חשיבות גדולה להציע את שירותינו לציבור, למצב עצמנו כגוף מקצועי שאמון של שירותיות עבור התושבים בתחום התעסוקה והיזמות. ישנו סיפוק מהיקף הפניה אלינו לליווי פרטני, קבוצתי וקהילתי, ומההיענות לסדנאות והקורסים שאנו מציעים לתושבים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad