היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

משדרים מחוץ לקופסה

משברים יוצרים לעיתים הזדמנויות חדשות וחשיבה מחוץ לקופסא וזה מה שעשו אנשי ההסברה של עיריית קריית שמונה.

האגף לדוברות והסברה של עיריית קריית שמונה בראשות דובר העירייה דורון שנפר ובשיתוף סטודיו גולן המקומי וחפצי ספירט מרשת המתנ"סים, יזמו הקמת אולפן לייב שיעביר בכל יום בין השעות 17:00 ל-18:00 שידור לייב באמצעות דף הפייסבוק של עיריית קריית שמונה.

המנחים באולפן הם דובר העירייה דורון שנפר ואיש התרבות המקומי קובי דה שואו.

בתוכנית שנקראת מק"שקשים, עולים לשידור אמנים קומיים, בעלי תפקידים בחירום וגם אושיות תרבות מקומיות וארציות, לצד ראיונות אולפן עם ראשי הרשויות בגליל, פינות קבועות של חידות וטריוויה, כתבות מהשטח, תחרות שירים וכמובן חדשות מקומיות והנחיות לציבור.

התוכנית הראשונה שודרה ביום ראשון וצפו בה למעלה מ-4,000 תושבים בשידור חי וכ-10,000 בשידור החוזר שמועלה בדף הפייסבוק של העירייה.

התוכנית שמשודרת בימים ראשון עד חמישי, זוכה לתגובות מדהימות מהציבור שלשעה קלה עוזב את הערוצים הרגילים ומתעניין בחדשות המקומיות ובתכנים המיוחדים שמועלים בתוכנית.

דובר העירייה דורון שנפר: "אנחנו חושבים כל הזמן על דרכים להגיע לציבור שלנו ולצד הודעות, חדשות ועדכונים, לתת לו גם שואו ובידור. אנחנו מופתעים לטובה מהרייטינג ונמשיך כל עוד יהיה לנו את הכח כי זה לא פשוט להרים תוכנית כזו כל יום. אני מסיר את הכובע בפני רותם ובן גולן שמסייעים לנו בהתנדבות, נתנו לנו את האולפן שלהם ועובדים מהלב והנשמה. אני מבקש גם להודות לקובי דה שואו שמנחה יחד איתי ולאחת ויחידה חפצי ספירט הנהדרת שלנו שהיא המנוע מאחורי המיזם. החבורה הזו מפיקה את השידור מדי יום בהתנדבות מלאה תוך עבודה סביב השעון בתנאים לא פשוטים ועל כך הם ראויים למירב המחמאות. תודה לתושבי קריית שמונה על התגובות הנהדרות ועל הפרגון. הנה יש לנו עוד סיבה טובה להישאר בבית ולצפות מהסולן בתוכנית שלנו שהיא למעשה התוכנית של קריית שמונה והגליל".

ראש העיר אביחי שטרן שנתן את חסותו להפקת השידורים מאוד מרוצה מהפורמט החדש שמהווה צינור נוסף להעברת מסרים לציבור. "שם המשחק היום הוא להיות יצירתי ואני שמח שאנחנו כאלה גם יצירתיים וגם חדשניים. אני חושב שצריך לעשות חשיבה נוספת כדי להגיע לציבור בדרך זו לא רק בחירום אלא גם בשגרה ונעשה מאמצים רבים לפתח את הנושא ככל שיתאפשר לנו בעתיד", אמר שטרן.

לצפייה בתוכנית בשידור חי ניתן להיכנס מדי ערב בשעה 17:00 לדף הפייסבוק של עיריית קריית שמונה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad