היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

משלוח מנות לקשישים

אחד הקשישים שקיבל משלוח מנות אמר שרוב היום הוא בבית ולכן הוא כל כך שמח שבאו לבקר אותו.

אחת המתנדבות שלקחה חלק במבצע אמרה: "היה מקסים ומאד מרגש. לקחתי את בן זוגי (ומזל שכך כי הוא מבין מרוקאית) והקשישה אפילו בירכה אותו".

מתנדבת נוספת אמרה: "וואו, תודה על ההזדמנות הקסומה הזאת. זה היה מרגש בטירוף, מספק ומהנה. הקשישה לא הפסיקה לנשק אותי. התרגשתי בטירוף. תודה!"

יעל אקשטיין, הנשיאה הנכנסת של הקרן לידידות ובתו של המייסד, הרב יחיאל אקשטיין ז"ל: "הבדידות היא מהמצוקות הקשות ביותר עמן מתמודדים קשישים רבים בישראל. לעיתים היא קשה אף יותר ממאבק ההישרדות הכלכלי המאפיין רבים בגיל הזקנה. חשוב לנו שזקני ישראל יהיו חלק מהשמחה הגדולה בחג הפורים. אנו מודים למאות מתנדבינו התורמים מזמנם לטובת מצווה גדולה ומזמינים כל ישראלי שאכפת לו, להצטרף אלינו להמשך העשייה".

רכזת גליל מזרחי וגולן בקרן לידידות, עפרה אילון: "התגייסותם של עשרות המתנדבים לשמח את הקשישים בחג מחממת את הלב. אין מילים שיתארו את חשיבותן של פעילויות מסוג זה לקשישים אשר מרגישים שלא נשכחו לעת זקנה והם עדיין חלק מההוויה הישראלית. אני קוראת לתושבי קריית שמונה והגליל העליון כולו להצטרף אלינו לפעולות התנדבות בעיר בחגים ולאורך כל השנה".

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן: "חשוב להמשיך במאמצים לשיפור והעשרת חייהם של הקשישים. אני רואה חשיבות רבה בחיזוק הקשר הבין דורי וטיפול בתופעת הבדידות המאפיינת קשישים רבים בישראל, הן בשיגרה ובמיוחד בחגי ישראל".

 

ראש העיר שטרן הצטרף בעצמו לשיירת המתנדבים, נפגש עם קשישים והעניק להם משלוח מנות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad