היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

משרד הבריאות: המתנה קצרה בחדר המיון ברבקה זיו

על פי נתונים אותם פרסם אגף המידע במשרד הבריאות עולה, כי משך ההמתנה בחדר המיון במרכז הרפואי זיו הינו מהקצרים בארץ, כשעה פחות מן הממוצע הארצי.

בבדיקה שערך משרד הבריאות השתתפו 28 מוסדות לאשפוז כללי בכל רחבי הארץ, כאשר בשקלול כלל ארצי עומד זמן ההמתנה הממוצע בחדר המיון על 3:10 שעות. במרכז הרפואי זיו עמד הזמן הממוצע להמתנה במיון על 2:09 שעות בלבד.

עוד עולה מן הנתונים, כי היום הכי עמוס בחדרי המיון הינו יום ראשון והיום הכי רגוע הוא שבת והשעות העמוסות הן 10:00-14:00 וכן 18:00-22:00.

 

ד"ר עאמר חוסיין, מנהל המחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז הרפואי זיו: "חדר המיון מהווה את הפנים של בית החולים והצוות עושה את המיטב על מנת להעניק לכל מטופל סיוע רפואי איכותי ובזמן הקצר ביותר. צוות המיון עובד לאורך כל השנה, גם בתקופות בהן יש עומסים כבדים, על מנת לדאוג שכל מי שמגיע לטיפול יאובחן במהרה ויקבל את הסיוע הרפואי לו הוא זקוק. הצוות מורכב מאנשים מנוסים שעובדים סביב השעון על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר ובמקרים רבים אף להציל חיים. אני שמח שהנתונים מראים, כי למרות העבודה האינטנסיבית והלא פשוטה אנו עומדים במשימה בצורה ראויה ומעניקים לפונים אלינו מענה רפואי ללא צורך בהמתנה ארוכה, בהשוואה לבתי חולים אחרים בארץ.

זוהי תעודת כבוד לכל צוות המיון ואישור לשירות הטוב אותו אנו מעניקים לכלל תושבי הצפון" אומר ד"ר עאמר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad