היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מתיחות בין ראש העיר לבין החשבת המלווה

הפיצוץ מול ראש העיר היה בלתי נמנע, והעובדה שהמלווה מיכל בר גיורא בחרה למנוע את הקצבת האוטובוסים לנסיעת אוהדי קבוצת הכדורגל לקריית אליעזר, שיחקה לידיו של ראש העיר הרב ניסים מלכה.

המלווה מטעם משרד הפנים החליפה את המלווה הקודם דוד זנזורי שהגיע ל'פירקו' אחרי כשבע שנים בתפקיד. מיכל, לא מוכרת לציבור הרחב ושומרת בקנאות על אלמוניותה.

התקרית קרתה על רקע רצונו של העיר הרב מלכה  להזמין חמישה אוטובוסים שיסיעו את האוהדים למשחק בקריית אליעזר, אומר מקורבו של ראש העיר: "ראש העיר ביקש לסייע במימון אוטובוסים לאוהדי קריית שמונה במשחקי מוקדמות ליגת האלופות ואף הורה לגזבר ולראש לשכתו להזמין אוטובוסים לאוהדים. ברגע האחרון החשבת טרפדה את ההחלטה. היא אמרה לו "לא"".

מקורבי ראש העיר אמרו שהחשבת התבלבלה, ולא בפעם הראשונה את תפיסת תפקידה "המלווה מחויבת לשמור על מסגרת התקציב שאושרה לכל בעל תפקיד, ולא לנהל את התפקיד. החלטתו של ראש העיר הייתה מגובה בכיסוי תקציבי, כך שהמלווה בר גיורא לא הייתה צריכה להתערב".

אנשיו של ראש העיר לא אמרו נואש וניסו להעביר את רוע הגזירה הלחץ שהפעילו אנשיו של ראש העיר על החשבת לאשר את ההוצאה הכספית לא הועיל ובסופו של דבר החשבת המלווה מטעם משרד הפנים הכריעה וטרפדה את החלטת ראש העיר לממן את האוטובוסים שהיו מיועדים לאוהדי הקבוצה המקומית.

בסופו של דבר איזי שרצקי העמיד מספיק אוטובוסים שהביאו את האוהדים למשחק והחזירו אותם הביתה שמחים.

בינתיים, איתוראן קריית שמונה ניצחה, ובשבוע הבא היא תתמודד מול קבוצה אזרית בקריית אליעזר, "הפעם יהיו מספיק אוטובוסים שיסיעו את האוהדים למשחק בקריית אליעזר", אמרו מקורביו של ראש העיר הרב מלכה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad