היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מתכוננים לכיתה א' בבית ספר "עוזיאל"

ההורים שמעו את הרצאתה המרתקת של ד"ר שלומית פחימה בנושא תיווך הורי תוך הסבר על מקומם של ההורים בסיוע לילדיהם במעבר המשמעותי מן הגן לכיתה א'. שלומית נתנה להורים 'עצות זהב' בכל הקשור להתמודדויות היום יומיות הלימודיות, הרגשיות והחברתיות כאחד.

לאחר הרצאתה, מחנכות הכיתות הציגו את ה"אני מאמין" שלהן ואת חזון בית הספר- העצמת הילד ע"י פעילויות של ההורים במסגרת הייחודיות "ההילה שבקהילה".

במקביל, הילדים הצעירים צפו בתיאטרון בובות שהתבסס על סיפורו של אורן ציבלין "לא מפחדים מכיתה א'". הסיפור על כלי כתיבה, מחברות וספרים שמקבלים חיים, חוששים לקראת בית הספר, ושמחים ומתרגשים כאחד לקראת התחלת השימוש בהם. הסיפור שהומחז לתיאטרון, המחיש לילדים את הרגשות המעורבים לקראת העלייה לכיתה א' ונתן להם לגיטימציה לרגשותיהם. הילדים עברו בין שתי תחנות נוספות פעילות מתוקשבת של התאמת מילה לתמונה וקבלת משחק הביתה ותחנה של פעילות בתנועה, זריקה ותפיסה בנושא הקיץ, תנועה עם בדים, שקיות, מצנח וכדורי ים.

 

מנהלת בית הספר, אילנה מויאל, רואה חשיבות עליונה בקיום המפגשים הללו לפני תחילת הלימודים, כדי להקל ככל הניתן על המעבר לבית הספר ולתמוך בילדים ובהורים כאחד. כולם יצאו מחויכים ונרגשים מבית הספר בתחושת התרגשות של התחלה חדשה ועם טעם של עוד…

אולי יעניין אותך

Bottom ad