היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מתכוננים לפתיחת העונה

בקריית שמונה ממשיכים לעבוד קשה במחנה האימונים של הקבוצה, כאשר במועדון מביעים שביעות רצון מקצב האימונים עד כה, יחד עם זאת ממשיכים הכחולים בהכנות לקראת משחקה הראשון של הקבוצה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית בו הם יפגשו את דינמו מוסקבה הרוסית, (כאשר הגומלין בארץ ייערך שבוע לאחר מכן, 7.8)

במסגרת מחנה האימונים קיימה הקבוצה את משחקה הראשון במחנה האימון במירלובו גברה על בוורן הבלגית 0:1 לאחר שער של רועי קהת בדקה ה-59. עבור הקבוצה של ברק בכר מדובר בניצחון ראשון לאחר שתי תוצאות תיקו מול הפועל עפולה ונצרת עילית טרם היציאה להולנד. 

מחזיקת הגביע עלתה בהרכב: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיופרננדס, שיר צדק, חן דלמוני, וובהבראון,מינדאוגספנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, דויד מנגה ורודג'רס קולה

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של הכחולים, אך חניכיו של בכר לא הצליחו לתרגם את השליטה לשערים, הקבוצה הבלגית נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-30, לאחר עברה קשה על בראון, הקשר ספג תיקול חריף אך הצליח להתאושש ולחזור לשחק.

בדקה ה-59 הצליחה קריית שמונה לכבוש, אלקיים פרץ באגף הימני ומצא בהרמה נפלאה את קהת שנגח כדור שנחת ברשת. לאחר כיבוש השער הרבה בכר לבצע חילופים רבים, אך למרות ניסיונות רבים מצב הכחולים להגדיל את היתרון המשחק הסתיים ביתרון שער אחד בלבד.

בנוסף במהלך המחנה האימונים עוסקים בצד הטקטי ובהנעת כדור, לצד אימוני כושר אינטנסיביים, הנעת כדור וכו' מקפידים בצוות המקצועי גם על פעילות חברתית לגיבוש לחידוד החיבור בין שחקני הקבוצה.

מעבר לכך קריית שמונה בוחנת בימים האחרונים במהלך המחנה שלה בהולנד את הקשר הישראלי-הולנדי גיא מולר, ואם הוא אכן יצליח להרשים את בכר הוא יצטרף לקבוצה. מולר, (20), שיחק במחלקת הנוער של המועדון ההולנדי דן האג המשחק בליגה הראשונה, וכעת הוא עשוי להצטרף למועדון הצפוני, שכידוע דוגל בטיפוח כישרונות צעירים. מולר מחזיק גם בשתי הופעות בנבחרת הנוער של ישראל והרצון שלו הוא כעת לשחק בישראל ברמות הגבוהות כדי להתקדם,במשחק מול בוורן מולר נכנס מולר כמחליף בדקות הסיום. לאחר המשחק חזר עם הקבוצה למירלו כדי להמשיך ולקחת חלק במחנה האימון של קרית שמונה ולנסות להרשים את בכר והצוות המקצועי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad