היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מתכוננים לקיץ בעסקים הקטנים במט"י צפון הגליל

המשתתפים שמעו על תוכנית החונכות והליווי העסקי, תוכניות סיוע בהכנת תוכנית עסקית לעסק ובגיוס מימון, קורסים וסדנאות בתחומי ניהול העסק השונים.  

המפגשים היוו הזדמנות לפגוש את היועצים והמרצים העובדים עם מט"י ומפגש רישות עסקי לבעלי העסקים.

יובל משה, מנכ"ל מט"י: "למט"י כלי סיוע רבים ואנשי מקצוע מצוינים, מהטובים בתחום הניהול העסקי, מטרתנו היא שכל עסק קטן ובינוני יידע ויכיר כלים אלו וייעזר בהם על מנת להצליח".

כליי הסיוע שמציעים במט"י מסובסדים על ידי משרד התמ"ת ושותפים נוספים כך שמחירם בהישג יד של כל עסק.

במהלך המפגשים התקיימו 4 הרצאות בנושאים שונים, שיווק, ניהול הכסף, QRCODE. המשתתפים למדו ונרשמו לקורסים ולפרויקטים.

למידה ושיתופי פעולה בינלאומיים

במהלך השבוע התארחו במט"י צפון הגליל שתי משלחות מחו"ל ממזרח ומרכז אירופה. המשלחות סיירו בעסקים באזור ראש פינה ולמדו על פעילות המט"י. הסיורים התקיימו בשיתוף עם מרכז ע"ש גולדה של משרד החוץ. חברות המשלחות באו מארגונים שונים העוסקים בפיתוח יזמות, בעיקר לנשים ויחד עם הסטייליסטית אנה לוקצקי מראש פינה, ביקרו במרכז העסקים החדש של מט"י בראש פינה ונפגשו עם סיגל גדול הבונה ומעצבת אתרי אינטרנט ועם סופי הצלמת. הביקור הסתיים בכפר הנשיא בפגישה עם קרן מ"פתפותים" ובמשתלה בה עובדת קרן המטפלת בתראפיה בגננות.  

רינה יפה מנהלת ההדרכה במט"י: "הביקור הנוכחי היה מוצלח מאוד, הנציגים מחו"ל התרשמו מכלי הסיוע והשירותים המקצועיים הניתנים במט"י למגוון עסקים ומההזדמנויות העסקיות הרבות שמציע האזור. אנשי המשלחת הביעו התפעלות מאנשי העסקים המקומיים וניצלו היטב את ההזדמנות לשאלות ולמידה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad