היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מתנדבי 'עמותת אתגר בדרך' בפעילות נמרצת

10 תלמידים מתיכון דנציגר-דרכא פעלו בקניון משעות הבוקר יחד עם 15 קצינים וחיילים ממחנה "גיבור", העבירו לציבור שיעור בנושא הצמיגים ובטיחותם והם התרכזו בעניין לחץ אויר תקין בצמיג ובדיקת מידת אחיזת הצמיג בכביש.

צבי שרייר, יו"ר העמותה ורכז הבטיחות בדרכים בדנציגר-דרכא ציין בסיפוק את הליווי וההדרכה שהעמותה מקבלת מצמיגאים מקצוענים בקריית שמונה ומעלה על נס את תרומתם של מוסך פנצ'ר Fix בהנהלת יהודה חיים ושל מוסך אמיר כרסנטי. הוצגו חומרי הסברה מגוונים מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהתקבלו בסיוע של עמיר ילוז הרכז האזורי של הרשות.

נושא חבישת קסדות בעת רכיבה וילדים והוריהם חתמו על שלט ענק עם הסיסמא "רכיבה בראש טוב – קסדה לראש בטוח  אנו מחויבים לאתגר בדרך – אלופים בבטיחות".  המורה אביבה קריספיל ומועצת התלמידים חילקו חומרי הסברה והושקה תחרות בין התלמידים למען חבישת קסדה בעת רכיבה. מרכז האופניים מוסרי, המחזיק במסורת של עידוד הבטיחות בדרכים, תרם קסדות לצורך הדגמה וסייע בהכנת השילוט.

משקפי האלכוהול, המשקפיים המיוצרים בחו"ל נמצאים בשימוש רחב היקף בקרב כוחות שיטור, מורי נהיגה, קציני בטיחות וציי רכב, בארה"ב, ברחבי העולם. גם בישראל כולל המשטרה וחברות פרטיות, המשתמשים באביזר הזה כדי להמחיש את הסכנה בנהיגה תחת השפעת האלכוהול.

צביקה שרייר עדכן שכל תלמידי שכבה יא' בדנציגר-דרכא השתתפו בתרגילי משקפי אלכוהול במסגרת שיעורים שנערכו בנושא שתיית אלכוהול והדרכים להתמודד עם העניין.

רבים בירכו על היוזמה לקיום היריד והעידו שהוא השאיר טעם לעוד פעילות קהילתית למען העמקת הנכונות להצליח באתגרים הרבים בדרך.

 

בתמונה: המתנדבים בפעולה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad