היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נדב דוידי מעוזיאל חתן התנ"ך היישובי תשע"ד

החוויה לכל מי שהגיע להיכל התרבות, הייתה מושלמת, העונג מהעיסוק בנושאים ערכיים ותוכן ממשי, אינה מובנת מאליה. ולכן, לא היה מוצלח יותר בשבוע הספר העברי מאשר לעסוק בספר הספרים, התנ"ך ודווקא על ידי תינוקות של בית רבן.

מנהלי ומחנכות בתי הספר השונים לקחו את המשימה במלוא הרצינות, ומרכז תקוותנו שימש אכסניה במהלך החודשים לתלמידים ולמדריכים בלימודיהם.

רב העיר, הרב צפניה דרורי כיבד את המעמד בנוכחותו ושיבח בדברי ברכתו את מערכת החינוך על כך שמתוכה מתמודדים תלמידים בכישרון וידע רבים.

מנהל מתנ"ס תקוותנו דוד נבון המפיק את החידון זו השנה העשרים ואחת, זכה לשבחים מפי כל הדוברים על הרמה, ההתמדה והמקצועיות של החידון.

מנכ"ל מרכזי תקוותנו בארץ יגאל דנינו, כיבד וברך את המשתתפים.

יוסי קורן יו"ר הסתדרות המורים בקריית שמונה והאזור, השותף לפרויקטים חינוכיים רבים בעיר, והמשמש כשופט בחידון מראשיתו, הבטיח להמשיך ולהיות שותף פעיל בפרויקטים חינוכיים נוספים.

מטעם העירייה כיבדו את המעמד מ"מ ראש העיר וסגנו ד"ר בוריס סידלקובסקי, הסגן יגאל בוזגלו, המשנה אלי זפרני ותמי לוי מנהלת אגף החינוך וצוות האגף.

חבר השופטים כלל גם את המחנך והמורה לתנ"ך יוחנן נאמן ואת מנהל בנק המזרחי שמעון מלול.

בנוסף לחתן התנ"ך נדב דוידי זכתה במקום השני נטסיה גבוזידב מחטיבת הביניים, הבית הצעיר בדנציגר-דרכא, במקום השלישי אוחנה יהונתן מהישיבתית- המתמיד- דרכא ובמקום הרביעי גאיה בוזגלו מיצחק הנשיא.

הנחה את החידון בחן ובשליטה מוחלטת חתן התנ"ך העולמי למבוגרים פינחס נריה.

בימים בהן הטמפרטורות גבוהות מהממוצע, הדאגה לילדים החטופים מטרידה אך מאחדת, בחלקו האחד של העולם טובחים בני אדם אלו באלו ובחלקו האחר טובעים באשליית המונדיאל והאהבה המדומה, חידון התנ"ך היה משב רוח רוחני מרענן "כמים קרים על נפש עייפה…".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad