היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נדידת העמים: בעלי תפקידים בכירים רבים – מסיימים

יחד עם סיום כהונתו של ראש המועצה אהרון ולנסי, יסיימו את תפקידם גם: גזבר המועצה חיים מילוא, מהנדס המועצה אורי אמיר, מהנדס העבודה המקומי אלדד שהם ואחראי מחלקת היתרים ופיקוח אבי גור.

חילופי כוח האדם הנרחבים במועצה, צפויים לחולל שינוי משמעותי בתפקודה החל מדצמבר הקרוב ויאפשרו לראש המועצה הנבחר למנות ולבחור לתפקידים הללו אנשים הרואים עין בעין את תוכניותיו וחזונו של ראש המועצה הנבחר.

אביהו ביאלי המתמודד לראשות המועצה: "זו הזדמנות לאחל דרך צלחה לחברים המוצלחים האלה שהיו חלק משפיע מהצלחת המערכת. עכשיו הזמן לבחור אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים לא פחות מהגברדיה הפורשת. עד היום איישו את התפקידים במועצה שהזדהו עם הרעיון הקיבוצי, כניסה של צעירים ותושבי ההרחבות למערכת תביא איתה רעיונות חדשים שיעזרו להתאים את המועצה למציאות המשתנה בה אנו חיים. אין ספק שראש מועצה חדש יצטרך לקחת בחשבון באופן משמעותי את הסוגיה החשובה הזו. אני מאמין שצוות עובדים טוב וראוי הוא ערובה להצלחה.חשוב לקלוט אנשי מקצוע שייכנסו לנעליהם של הפורשים בצורה מקצועית ותוך שמירה על ההישגים האדירים אליה הגיעה המועצה  ובשאיפה לעזר להצעיד אותה קדימה ולשפר אותה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad