היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"נושמים לרווחה" סטודנטים מייעצים לסטודנטים

עומר פכטר: "במהלך הליווי אנחנו עורכים לסטודנטים  "תמונת מצב" של כל ההוצאות, ההכנסות והחובות שלהם. לאחר מכן אנחנו בונים ביחד תקציב אחראי ומקנים להם  כלים להתנהלות כלכלית יעילה ואחראית. במהלך המפגשים,  הסטודנטים מעלים קשיים כלכליים ורגשיים ואנו עוזרים להם ככל הניתן בעזרת הכלים וההכשרה שקיבלנו במהלך לימודנו".

עומר מתאר כיצד התחיל הפרויקט: "בחודש מרץ פתחנו תא מיוחד שממומן ע"י בנק מזרחי ומלווה ע"י ד"ר יהודית קאהן שהיא גם מרצה בחוג לכלכלה ומתנדבת בעמותת "פעמונים". לאחר שקיבלנו כלים מיהודית וערכנו מפגש בסניף בנק מזרחי, שבו למדנו על המערכת הבנקאית על שלל עיסוקיה, התחלנו לבנות את מערך השירות שלנו.

כבר בהתחלה הבנו שישנה רתיעה מצדם של הסטודנטים לגבי מושגים כלכליים ולכן חיפשנו שם מיוחד לתא שלנו, כזה שיזמין את הסטודנטים להירשם לליווי ללא חשש. זאת הסיבה שהחלטנו על השם "נושמים לרווחה"- שהוא מורכב ממושגים שכולנו מכירים וכולל בתוכו אוריינטציה אופטימית. בנוסף לכך פתחנו  דף  בפייסבוק שנקרא: נושמים לרווחה-מכללת תל חי, ערכנו דוכנים במכללה והכל במטרה למשוך את תשומת ליבם של הסטודנטים לפרויקט ולתת להם את האפשרות להירשם לייעוץ הפרטני. הפרסום הגיע לסטודנטים רבים וששמחו  להירשם לייעוץ".

במקביל, דף הפייסבוק  החל להיות פעיל מאוד כאשר שלוש פעמים בשבוע דואגים הסטודנטים לעדכן אותו עם טיפים לחיסכון, מידע כלכלי רלוונטי לכל סטודנט ודרכים יעילות לניהול תקציב אישי. עקב ריבוי של נרשמים וביקוש הולך וגדל לליווי מצדם של הסטודנטים, הוחלט, בעצתה של ד"ר יהודית קאהן, לפתוח סדנא בת שני מפגשים. הסדנא תאפשר לסטודנטים לכלכלה וניהול להשפיע ולתת כלים למספר גדול יותר של סטודנטים שמחכים בתור לליווי וצמאים לקבל כלים לניהול תקציב.

  

אולי יעניין אותך

Bottom ad