היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נחנכה מרפאת כללית סמייל החדשה בקריית שמונה

ההרחבה נועדה לתת מענה על צרכים וביקוש שהתגברו מצד קריית שמונה עצמה, ומצד יישובי הגליל העליון. כחלק מהשדרוג הוכנסו מומחים חדשים וחדרי טיפול ממוחשבים

מנכ"ל ש.ל.ה. איתן שלייפר (חברת הבת של הכללית המפעילה את רשת כללית סמייל), הרופא הראשי של סמייל ד"ר חגי סלוצקי וכל בכירי הנהלת כללית סמייל, הגיעו למרפאה הצפונית ביותר של הרשת, שהיא מהגדולות מסוגה בעולם, על מנת לחנוך יחד עם ראש העיר קריית שמונה, הרב ניסים מלכה, את מרפאת כללית סמייל החדשה בקריית שמונה שעברה ממיקומה הקודם למרפאה חדשה, רחבה ומשוכללת בבניין הלה, ברחוב ארלוזורוב 6.

המרפאה מחליפה את המיקום הקודם בקניון שמונה, היא מתחם חדש ורחב משמעותית  נועדה לתת מענה לעליה המשמעותית בפעילות, הנובעת הן מקצב הגידול של שכונות חדשות בקריית שמונה וביישובים השכנים, אלפי משפחות חדשות בשנה, והן מעליה משמעותית בביקוש לשירותי מרפאת השיניים.

במרפאה 5 חדרי טיפולים ממוחשבים, רנטגן דיגיטלי ומכשור כירורגיה חדשני, והיא תעניק שורה של שירותי מומחים כמו כירורגית  פה ולסת, אורתודנטיה ומומחה לרפואת חניכיים.

"מדיווחי השטח ומהנתונים יכולנו לראות את הביקוש הגובר לשירותי המרפאה" מסביר ד"ר סלוצקי, רופא ראשי של רשת כללית סמייל ומומחה לרפואת שיניים ציבורית. "מכאן ועד הרחבת המרפאה מתבצע תהליך סדור שאורך פרק זמן. כחלק מהסטנדרטים שהצבנו לעצמנו כרשת מרפאות שיניים אנו מקפידים מאוד בתמיכה מקצועית של הרופאים ודורשים מכל הצוותים הרפואיים רופאי השיניים, הסייעות והשינניות, ללמוד ולהתעדכן מקצועית ואף מנהלים מערך פיקוח ובקרה קפדני על הלמידה והמקצועיות. לכן, הרחבה כזו של מרפאה תתבצע רק לאחר שסיימנו לוודא שגייסנו את כח האדם המתאים והתקנו את הציוד ברמה הגבוהה ביותר כפי שמקובל בכל מרפאות הרשת. אני שמח שכעת, עם תום התהליך אנחנו יכולים לתת מענה מיטבי לאוכלוסייה המקומית".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad