היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ניסיון של הרגע האחרון למנוע הצבת אנטנה סלולארית באצטדיון העירוני

בגיליון 374 מיום 26.10, סיפרנו לכם על הכוונה של העירייה לאשר הצבת אנטנה סלולארית באצטדיון העירוני.

הבקשה הובאה לדיון בישיבת ועדת בניין ערים השבוע. לאחר דיון בבקשה, אישרו חבריה את הבקשה להציב את האנטנה.

חבר המועצה יגאל בוזגלו, חבר ועדת המשנה לבניין ערים, נעדר מהישיבה, ומיד לאחר שנודעו תוצאותיה הוא שיגר מכתב בהול למנכ"ל העירייה בדרישה לכנס את הועדה לדיון נוסף.

חבר המועצה בוזגלו כותב בין היתר "אני מביע התנגדות נחרצת להצבת האנטנות מאחר והם מוצבות במקומות רגישים ביותר ובסמוך מאוד למקום בו מתאמנים ילדי העיר מידי שבוע, בנוסף יהיו חשופים לסכנה מתמשכת של קרינה.

אני פונה אליך מתוקף תפקידך כמנכ"ל העירייה לקיים "דיון חוזר" בוועדה לפי סעיף זה:

"דיון חוזר". דיון חוזר במליאת מוסד תכנון בהחלטת ועדת משנה, בהתאם לדרישת חבר או נציג במוסד כמשמעו בסעיף 18(ב) לחוק (להלן – נציג במוסד תכנון), לפי סעיפים 6(ב), 11ד או 18(ז) לחוק. בדיון החוזר נוכל לקיים דיון ציבורי". על המכתב חתום גם חברו לסיעה יורם ממן.

פנייתם של חברי המועצה בוזגלו וממן לקיים דיון נוסף בנושא ראויה, אלא שאי אפשר שלא לבוא בטענות אל חברי המועצה ולתושבים שהמחוקק הותיר בידיהם את זכות ההתנגדות ממש בשלבים הראשונים של הפניה להציב את האנטנות.

בכתבה מיום 26 באוקטובר הועלו התמיהות הללו והדרך בה מתקבלות החלטות שיש להן השפעה מכרעת על בריאותו של הציבור, במיוחד כאשר מדובר בילדים ה'כלואים' במתחם האצטדיון במסגרת אימוני הכדורגל.

יחד עם זאת, יש לקוות שמנכ"ל העירייה יאות לקבל את הבקשה ויפתח דיון עמוק וממצה בנושא שאפילו המומחים הגדולים לא מוכנים להישבע שאין סכנה בהצבת אנטנות בקרבת בני אדם.

בעלי העניין, נציגי החברות, אתם מבינים לא מפסיקים להישבע שזה טוב …לכיסם.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad