היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ניצחון מדהים לקריית שמונה על קבוצה עם תקציב של 100 אלף ש"ח

 

הפועל גוש זבולון משחקת במחוז – זבולון (ליגב ב') וממוקמת בטבלה במקום הראשון, גוש זבולון קיבלה השנה תקציב של 98 אלף ₪ !! מהמעוצה, פי 10 מהפועל קריית שמונה.

האורחים הגיעו לבית הפועל "בשירי" ללא אף הפסד, ויצאו מנוצחים בהפרש של 14 נק'. ומנגד קריית שמונה ממשיכה ברצף הניצחונות שלה ונשארת בלתי מנוצחת בכל המסגרות.

 קריית שמונה פתחה את המשחק בריצה של 12 – 4, למרות הריצה גוש זבולון הצליחו לחזור למשחק, עם כדורים פנימה ומשחק סבלני ומסודר, ועדיין השאירה את עצמה בתמונות המשחק. בסוף הרבע הראשון התוצאה עמדה על 24-23 לטובת האורחים

מיד עם פתיחת הרבע השני קריית שמונה פתחה פער דו ספרתי, ועם ניהול משחק מצוין מצד דודו סלמה ומלחמה מצד נימי "הטנק" חזיזה מתחת הסלים אפשר היה להריח את הניצחון, הרבע השני הסתיים בתוצאה 27-14 לטובת קריית שמונה .

מחצית : 50 – 38 לטובת קריית שמונה

את פתיחת הרבע השלישי קריית שמונה ירצו לשכוח, עם התקפות מפוזרות והגנה אזורית חדירה שלא הניבה עצירות כלל, גוש זבולון ניצלו את ההגנה הרופפת של הקריה וצליחה למחוק את כל הפער ולעלות ליתרון ראשון במשחק 64-66. תוצאת הרבע השלישי.

לרבע האחרון עלו הקריה בטרוף לניצחון כשקהל של 35 איש דוחפים אותם כמו 100 איש. פתיחת הרבע הייתה צמודה עד הדקה ה-7 כאשר התחילו מטח שלשות היסטרי כאשר אלירן מתחיל עם שלשה אחת ויריב ממשיך עם עוד 2 שלשות רצופות, קריית שמונה צברה מומנטום גדול ולראיה האורחים קלעו רק 8 נק' כל הרבע האחרון. תוצאת הסיום עמדה על 88 – 74 לטובת הקריה.

קריית שמונה עלתה מעמד רבע הגמר גביע האיגוד.

 IMG_7771_380635587.jpg

מצטיינים : נימי "הטנק" חזיזה ואלירן שמעוני

נימי עמד בפיזיות הגדולה של היריבים עם, מבחר גדול של תנועות מתחת לסל ומעל 10 ריבאונדים במשחק, נימי כל הזמן דחף את החברים לקבוצה ופרגן שהיה צריך.

אלירן "הגלדיאטור" שמעוני נתן גם הוא תצוגה מרשמיה, עם סלי מומנטום והגנה חזקה על שחקני מפתח של היריבה.

 

קלעים : אבי טקיאר: 28 (2) , נימי חזיזה : 13 איציק עמר, ויריב אורן 12 כ"א , אלירן שמעוני 11 (3)

דודו סלמה 8 (1) , טל בשירי 7 (1) , חגי עוז 3 שיחק ולא קלע איתן מדר ואלון מחפודה  

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad