היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נלחמים על העתיד שלנו כאן

כ-5000 סטודנטים של מכללת תל-חי מצטרפים למאבק נגד החלטת המדינה לגנוז את תוכנית הצפון.

אגודת הסטודנטים בראשות רון-אל תשובה הקימה תא מאבק אשר יפעל לקידום הכנסת תוכנית הצפון לתקציב המדינה. בכוונת הסטודנטים להגיע לוועדות הכנסת במטרה להשמיע את קולם ואת קול תושבי הצפון ולגייס כמה שיותר חברי כנסת למהלך להחזרת התוכנית שנגנזה.
את המאבק מובילים אגודת הסטודנטים תנועת שינוי כיוון, ארגונים ופעילים חברתיים מאזור הגליל.
כזכור, אחרי שנתיים של הבטחות לתקציבי עתק, גנזה הממשלה מתקציב המדינה את תוכנית הצפון, ומאז הקימו כבר שתי ועדות שאמורות היו לגבש תקציב ייעודי אך בשורה עדיין אין.

יו"ר האגודה, רון-אל תשובה: באנו ללמוד בצפון כי אנחנו אוהבים את המקום. יש לנו זיקה לגליל ולפי סקר אחרון שערכנו כ-77% מאיתנו רוצים להישאר אך בפועל מתוכם רק 7% נשארים וכעבור שנה 3%. הסיבה המרכזית- היעדר תעסוקה איכותית. אין לנו ספק כי תכנית לאומית לצפון ובפרט לגליל תסייע לנו רבות למימוש כוונתנו לראות את ביתנו כאן בצפון.
אנו זקוקים לתעסוקה אקדמית וקוראים לממשלה לעזור לנו להישאר כאן. 5000 הסטודנטים הגרים כאן הם שותפים מלאים של המאבק הצודק הזה על עתיד הצפון .
עידן רייף רכז קשרי חוץ באגודה "אני מאמין כי הסטודנטים הינם מנוע צמיחה חיוני לאזור ויש להשמיע את הקול שלהם.  זה המקום הכי יפה בארץ אך ללא פיתוח כלכלי-חברתי יימשך תהליך ההגירה השלילית ורק יגבר".
האגודה עובדת בשילוב ידיים עם תנועות ומועצות מקומיות ורואה במאבק הזדמנות לעתיד טוב יותר לסטודנטים הרוצים להישאר כאן ולמכללת תל חי.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad