היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נסו משהו חדש – טיפה אחרת

אחד הדברים המאפיינים את הציבור הדתי הוא ביישנות. לא בהכרח ביישנות פנימית, אלא חיצונית.
ישנה תפיסה רווחת שעפ"י היהדות אסור לדבר על זוגיות, אהבה ומיניות. כמובן שכל אחד חווה את חייו הפרטיים בצורה אישית, אך נראה כאילו אנחנו "מצווים" להיות גם היועצים של עצמנו, וחלילה שאף אחד לא ידע מה קורה בחוץ, גם אם יש בעיות. הכוונה היא לא לדבר בפרהסיה על חוויות זוגיות ולשתף את כל העולם בסטיות ופנטזיות, אלא להעזר בכלים, מטפלים ואנשי מקצוע. הקידמה פותחת יותר ויותר אפשרויות לשתף, להעזר וללמוד מאנשים מהתחום, ואפילו גם בציבור החרדי ישנה מודעות גדולה (בהרבה יותר ממה שאתם חושבים!) לצורך הזה של קבלת עזרה ומידע בכל מה שקשור לאינטימיות וזוגיות בריאה.
ממש כאן מתחת לאף, בצפת, ישנו מרכז בשם "כלים שלובים" – מרכז לזוגית טובה ומיניות בריאה, אותו מנהלים יונתן ויסכה שומר, זוג מיוחד במינה המוכר בכל הארץ.

במקום ישנן סדנאות, טיפול ותהליכי התפתחות ליחידים וזוגות. יש לציין שהגישה היא הוליסטית והמפגש הוא בכל הרבדים – גוף, נפש, רוח ונשמה. הזוג הטיפול מקנה כלים מעשיים לחיים של שמחה, עומק, צמיחה ואהבה בתחום התפתחות וטיפול אישי / זוגי, יעוץ מיני, התמקדות וכו'. "המעיין ממנו נובעים הכלים שלנו ניזון הן מעולם הטיפול האקדמי – יעוץ מיני, קואוצי'נג זוגי, אימגו, קונסטלציה משפחתית, תרפיה באומנות ותרפיית המפגש. הן מעולמה של ההתמקדות וכן מכלי עבודת הנפש של תורת הסוד והחסידות היהודית", הם כותבים באתר שלהם – www.kelimshloovim.co.il

באתר תוכלו למצוא עשרות מאמרים מרתקים על כל עולם הזוגיות, בזווית יהודית בריאה וחדשנית. יש לציין שזה לא מתאים בהכרח לכל הזוגות אך כדאי מאוד לנסות, לבדוק ואולי אף לשנות משהו בתפיסה המחשבתית המקובעת שלנו.

נסו משהו חדש – טיפה אחרת

בואו נודה על האמת – לציבור הדתי קשה מאוד למצוא אטרקציות זוגיות מיוחדות, שוברות שגרה, לפחות כאן בצפון. חברים שמספרים על ספא למשל גורמים לנו להצטער שוב ושוב על כך שאיננו יכולים להנות גם אנחנו מהכיף המרענן שבדבר מסיבות של צניעות כאלה ואחרות.

יונתן ויסכה ממליצים על מקום בשם "טיפה אחרת", שנמצא במושב אלמגור, שם ניתן ליהנות מטיפול זוגי, לא קונבנציונאלי, מיוחד במינו וללא נוכחות של מטפלים זרים.

במבנה עץ יפהפה ועם הרבה אווירה של חופש ורוגע ניתן ליהנות מחוויה זוגית במים, שמאפשרת בזמן קצר יחסית, לשכוח מטרדות היומיום, לצאת מהשגרה ופשוט להרפות.. ברקע מושמעת לכם מוסיקה והנחיות קוליות, בקולו של יונתן שומר מכלים שלובים.

משך הפעילות היא שעה וחצי.

הרעיון ליצור את ההקלטה, אגב, נולד לפני כשנה אצל אורלי גל – בעלת המתחם ומטפלת וותיקה ומנוסה בתחום טיפולי המים. אורלי מטפלת בנשים בהריון, באנשים שסובלים מתסמינים של לחץ, כמו כאבי גב, נדודי שינה ועוד…וגם בזוגות רבים המגיעים אל המתחם שלה ליהנות מטיפול וואטסו זוגי במים, כבילוי מרגיע ושובר שגרה.

אורלי זיהתה צורך אמתי שקיים אצל זוגות רבים שרוצים לחוות את ההשפעה הנפלאה שיש לציפה במים חמימים, אבל לא נוח להם להיות במים עם מטפל/ת זרים.

בזכות הקשר הטוב שנוצר בינה לבין יונתן ויסכה, הם הקליטו יחד את חווית הציפה הזוגית ומאז זוגות רבים כבר הגיעו ונהנו מהחוויה המיוחדת הזו. מטרת ההקלטה היא להעניק לכם זמן יחד להעמקת הקשר הרוחני והרגשי ביניכם ולהוות מעין פסק זמן מרגיע מהשגרה.

ההנחיות הקוליות שתשמעו יסבירו לכם, בצורה מאד פשוטה, איך לתמוך זה בזו במים, איך לתקשר, גם ללא מילים ואיך פשוט מאד לשחרר את הכובד של שגרת היומיום מהכתפיים ולהיות יחד. אין צורך בידע מוקדם, לא צריך לדעת לשחות, הכול מאד פשוט. עם הכניסה שלכם למתחם, תרגישו שלווה בלתי מוסברת שעוטפת אתכם.

בדף הפייסבוק של יונתן ויסכה: "המים משפיעים לטובה גם על מצב הרוח שלנו וגם על הגוף שלנו. לפעמים, שהייה יחד במים חמימים, בשקט, בלי ילדים ורעש ומשימות, הוא כל מה שצריך זוג שמחפש לחזור לשפיות ולתקשורת טובה."

השכרת המתחם היא פתרון לזוגות רבים מהמגזר הדתי שמחפשים מקום בו יוכלו לשהות יחד במים, תוך שמירה על צנעתם.

זהו מקום של שקט, רוגע ופינוק, מתחם יוצא דופן ומיוחד, מקום מפלט מההמולה והלחץ.

אחרי החוויה במים, יוצאים עם הרגשה נפלאה ועם לב מלא באהבה

"יצרנו עבורכם חוויה זוגית מיוחדת במינה. בואו לשעתיים זוגיות, עם הדרכה מוקלטת אך ללא

נוכחות של אדם נוסף מלבדכם. שעתיים של משחקים ותרגילים זוגיים. תנו למים לקלף מעליכם

את השגרה והדאגות…"

למידע ייעודי לציבור הדתי מתוך האתר "טיפה אחרת"

אולי יעניין אותך

Bottom ad