היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נסע על אדי אלכוהול

בפעילות שוטרי השיטור העירוני נתפס השבוע נהג תושב קריית שמונה בשנות ה-30 לחייו נוהג ברכבו כשהוא בגילופין. הנהג עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו.

רישיונו נשלל לאלתר ל-30 יום ורכבו נגרר והושבת, גם כן ל -30 יום.

הנהג זומן לבית משפט ויישפט בשיפוט מהיר.

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

משטרת קריית שמונה תמשיך בפעילות נחושה כנגד  נהגים הנוהגים בצורה בריונית ותדאג להביאם לדין.

 

 

דוגמה אישית עם כבוד למשטרה

שוטר בחופשה ואישתו היו בדרכם לבית, ותוך כדי נסיעה זיהה אדם שהחשד של השוטר עלה שמא מדובר באדם המסתיר משהו.

האירוע התרחש בסוף השבוע האחרון סמוך לצומת מחניים

השוטר העביר דיווח לתחנת המשטרה הסמוכה, במקביל נסע אחר הרכב החשוד ויחד עם בלשי התחנה שהוזעקו למקום עצרו את כלי הרכב לבדיקה.

 

בחיפוש שביצעו ברכב תפסו השוטרים שקים ובהם כ-180 ק"ג אבוקדו אשר על פי החשד נגנבו ממטע סמוך לצומת מחניים. החשוד, בן חמישים מכפר באזור, עוכב בתחנת המשטרה. השוטרים הצליחו לאתר את בעל המטע לדווח לו אודות הגניבה ולהשיב לו את הפרי.

החשוד, בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים וחומרי החקירה יועברו ליחידת התביעות לעיון וגיבוש כתב אישום.

"מבחינתי, זו המשמעות להיות שוטר. להיות אחראי 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע על ביטחונו ושלומו של הציבור".   אמר השוטר לאחר שהפרי הושב לחקלאי.

 

 

 

כיסחו אותו

תושב קריית שמונה בשנות ה-40 לחייו התלונן השבוע במשטרה כי הותקף על ידי שלושה חשודים על רקע סכסוך ביניהם. למתלונן נגרמו חבלות בגופו, כמו כן החשודים גרמו נזק לרכבו.

משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה נמרצת ובפעילות זריזה אותרו החשודים, תושבי האזור בשנות ה-20 וה-30 לחייהם.

החשודים נעצרו, נחקרו בתחנת המשטרה בגין המיוחס להם ומסרו את גרסתם. מעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה.

בהמשך שוחררו החשודים בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

כיסחו גם אותו

באחד הלילות השבוע הגיע לתחנת המשטרה בקריית שמונה תושב הכפר דיר אלאסד בשנות ה-30 לחייו כשהוא חבול בגופו והתלונן כי בחורה איתה היה בקשר במשך 3 שנים ונפרדו, חזרה ויצרה איתו קשר וקבעה להיפגש איתו באזור קריית שמונה, וכאשר הגיע למקום הותקף על ידי שלושה חשודים בכל חלקי גופו. המתלונן נזקק לטיפול רפואי. משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה נמרצת ועצרה את החשודים כולל הבחורה. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בעיר במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה והחקירה בעיצומה.

עושים טוב

במסגרת השותפות הקהילתית בעיריית קריית שמונה לבין משטרת קריית שמונה והיחידה לשיטור קהילתי בעירייה והיחידה להתנדבות כחלק מהמדור הקהילתי באגף לשירותים חברתיים בעיריית קריית שמונה, יצאו שוטרי התחנה יחד עם פקחי השיטור העירוני למבצע מחווה לקראת חג הפסח בו השתתפו בצביעת ביתו אברהם לב מי שהיה שנים רבות הספרן האהוב בספרייה העירונית.

ישר כוח לכל העוסקים המלאכה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad