היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נערכים לשיווק קרקעות ביובלים

לאחר שרשות מקרקעי ישראל הודיעה לראש עיריית קריית שמונה הרב ניסים מלכה כי הצליחו להגיע להבנות ולהסכמות עם האגודה החקלאית "החקלאי מטולה" לפינוי מרבית שטחי המשבצת הכלולים בתוכנית שכונת יובלים, התקיימה השבוע ישיבת עבודה ראשונה לקידום הפרויקט.

בישיבה שנערכה באולם המליאה בעיריית קריית שמונה בהשתתפות ראש העיר הרב ניסים מלכה, סגניו ד"ר בוריס סידליקובסקי ויגאל בוזגלו, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון, נציגי משרד הבינוי והשיכון ומנהלי הפרויקט של שכונת יובלים ניתנה סקירה על המצב העכשווי של השטח ועל הפעולות שנעשות בכדי לקדם את התוכניות המפורטות של הקמת השכונה.

שיווק השכונה ייעשה לאחר סיום התכנון המפורט לתשתיות על ידי משרד הבינוי והשיכון. שלב התכנון אמור להסתיים בעוד כשלושה חודשים ובעירייה מקווים כי כבר בחודש יוני 2015, אולי אף לפני,  יהיה אפשר להתחיל בשיווק השכונה.

ראש העיר ביקש מנציגי משרד הבינוי והשיכון שהשתתפו בישיבה לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו במהלך הישיבה ולסיים את כל הפעולות הנדרשות על מנת שניתן לשווק את הדירות בעוד כשלושה חודשים לכל המאוחר. "אני רואה חשיבות גדולה בהקמת השכונה החדשה לפיתוחה של קריית שמונה ומתן אפשרויות לצעירי העיר והאזור להקים בית איכותי בקריית שמונה", אמר ראש העיר.

 

 

שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל 1,000 יחידות דיור, מהם 600 (60%) בבנייה צמודת קרקע ועוד 400 בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור. גובה הבנייה הרוויה לא יעלה על מבנה בן 3 קומות בו ישולבו דירות גן ודירות גג. נחל עיון העובר בשכונה המתוכננת יפותח ויעוצב לפארק טבעי שכונתי ואזורי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad