היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נפתחה שנת הלימודים באקדמית תל-חי

בעוד רבים ממוסדות ההשכלה הגבוהה מתמודדים עם ירידה במספר הסטודנטים, הרי שהמכללה האקדמית תל-חי, הנחשבת למוסד האקדמי הצפוני ביותר בארץ, רשמה גידול של 5% במספר הסטודנטים החדשים. את שנת הלימודים החדשה פתחו כ-1300 סטודנטים חדשים שהצטרפו ל-2500 הסטודנטים הלומדים במכללה. ובסה"כ לומדים השנה במכללה האקדמית 3800 סטודנטים.

בסקר שביעות רצון, שערכה התאחדות הסטודנטים הארצית ופרסמה השבוע לרגל פתיחת שנת הלימודים, ממוקמת המכללה האקדמית  תל-חי במקום ה- 9 המכובד, מתוך 36 מוסדות לימוד. תל-חי ניצבת מיד לאחר המכללות הפרטיות ולפני רוב המכללות האקדמיות הציבוריות וחמשת האוניברסיטאות הגדולות.

בנוסף ל-13 החוגים אקדמיים לתואר ראשון ולארבע תכניות הלימוד לתואר שני, נוספו השנה, שתי תכניות חדשות לתואר שני: בחינוך ובפסיכולוגיה חינוכית, שתי התכניות זכו לביקוש רב ולהרשמה יפה. התעניינות רבה נרשמה גם במסלולים המיוחדים לתואר ראשון, המיועדים לאנשים עובדים: המסלול לכלכלה וניהול והמסלול לשירותי אנוש ורב-תחומי. מסלולים אלו מאפשרים לשלב בהצלחה קריירה וחיי משפחה עם לימודים לתואר ראשון.

גם השנה, כ-80% מהסטודנטים הלומדים במכללה אינם תושבי הגליל המזרחי ומגיעים ללמוד בה מכל קצות הארץ. נתון מרשים זה נובע משילוב של מספר גורמים: תכניות לימוד אטרקטיביות, רמה אקדמית גבוהה ובנוסף אווירת לימודים נעימה ומהנה באחד האזורים היפים ביותר בארץ.

נשיא המכללה פרופ' יוסי מקורי: "האקדמיה מהותה פלורליזם של הדעות, היא הצינור המחבר בין כל חלקי החברה הישראלית, בה יכול כל אחד להביע את דעתו בגבולות השיח והחוק ומבלי לפגוע באחר. ישראל היא חברה מורכבת מאוד, בעלת מגוון רחב של דעות חלקן אף מנוגדות. אנחנו לא חייבים להסכים איתם, אבל אנחנו חייבים לקבל את קיומן. עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשע"ו, מאחל לסטודנטים ולסטודנטיות הצלחה גדולה וקיום שיח פורה ומכבד. אני מזמין אתכם לחשוב, למתוח ביקורת, להביע דעה, אך דווקא במציאות היומיומית הסבוכה, אני מבקש מכם למצוא באקדמיה עוגן של שפיות, של דיאלוג, ושל אחווה. שתהיה שנת לימודים פורייה, פלורליסטית ומהנה". 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad