היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סדנא לניהול ועדי בית בבתים משותפים

הסדנא תיפתח ביום ראשון, 24/08/14, ובמהלכו יתייחס שלומי אור, ממונה מחוז צפון מטעם האגודה, לנושא שירותי האגודה לתרבות הדיור ותפקידה של נציגות הבית (פאנל שאלות ותשובות) ועידן גהוזי, מפקח מחוז צפון, ידבר על אחזקת רכוש משותף, שיפוצים ותמ"א 38. עו"ד מאיר עובדיה, יועץ משפטי, יעביר הרצאה על סוגיות משפטיות במרקם החיים בבית המשותף וחוק המקרקעין (פאנל שאלות ותשובות).

במפגש הבא ייהנו המשתתפים מהרצאות על שירותי חברת עמידר, ניהול תקציב נכון ופרויקט "בנק הזמן" לגיבוש הדיירים.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק, מסר כי "הסדנאות הקודמות ברחבי הארץ נחלו הצלחה רבה, אני מברך על פתיחת סדנא בקרית שמונה בעיקר בימים כאלו בהם אנו רואים כי דיירים צריכים להכיר אחד את השני ולהיות ערוכים תמיד מבחינת מיגון ותחזוקת הבניין. כמו כן, הסדנא מעניקה הזדמנות לשיתוף הדדי בסוגיות הקשורות לרכוש המשותף. אני רוצה להודות לראש עיריית קריית שמונה, הרב ניסים מלכה, על האמון, התמיכה והסיוע שהוא מעניק לקידום מטרות האגודה בעירו".

ממונה מחוז צפון, מר שלומי אור, הוסיף: "אני משבח את הפעילות הענפה אותה מקיים הסניף המקומי ומאחל בהצלחה למנהל הסניף, בועז בן ציון, בשנת הפעילות הקרובה. בהזדמנות זו חשוב גם להודות לחברת 'עמידר' על שיתוף הפעולה בעיר".

המפגש הראשון ייפתח במעמד ראש העיר הרב ניסים מלכה, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון ומנכ"ל המתנסים כפיר מעוז.

* הסדנא תתקיים בסניף המקומי במתנ"ס ארתור פוקוס, בין השעות 21:00- 19:00

לפרטים נוספים והרשמה, ניתן להתקשר לטל' 050-8675040

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad