היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סליחה וכפרה: גניבת כרטיס אשראי, סמים, שוד פיצוצייה, כלבים מסוכנים ועוד פלילים

תושב קריית שמונה התלונן במשטרה כי כרטיס האשראי שלו נגנב ובוצעו בו רכישות בבתי עסק שונים בסכום של כ-5000 שקלים. בפעילות זריזה של משטרת קריית שמונה נעצר חשוד במעשה, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו. החשוד נחקר, הודה במיוחס לו ואף הוביל את השוטרים לרכוש שקנה ולכל המקומות בהם ביצע את הרכישות בכרטיס הגנוב. התיק הועבר לעיון יחידת התביעות של המשטרה לשם הגשת כתב אישום כנגד החשוד.

בפעילות משטרת קריית שמונה נתפס תושב העיר בשנות ה-30 לחייו כשהוא נוהג בזמן פסילה ביודעין. הנהג נחקר, נעצר והובא בפני שופט לשיפוט מהיר. כנגד הנהג הוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו. רכבו הושבת ל-30 יום.

בפעילות משטרת קריית שמונה בערב החג נתפס שתיל מריחואנה בשטח פתוח סמוך לאחד הקיבוצים באזור. משקל השתיל כ-670 גרם. שוטרי התחנה החלו בפעילויות לאיתור חשוד וכעבור זמן קצר אותר חשוד בגידול הסם, תושב אחד הקיבוצים באזור בשנות ה-20 לחייו. החשוד עוכב לחקירה, נחקר ומסר את גרסתו. הוא שוחרר בערבות בסיום החקירה.


בפעילות משטרת קריית שמונה נעצר בערב החג חשוד תושב קריית שמונה בשנות ה-40 לחייו בעבירה של החזקת סם שלא לצריכה עצמית. ברשות החשוד נתפסו מספר רב של כדורים שונים כגון רטאלין, קלונקס, בקבוקי אדולן ועוד כדורים מסוגים שונים, ללא אישור. החשוד נעצר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים.


נהג אוטובוס של אחד מאתרי הנופש באזור התלונן במשטרה במהלך החג כי לאחר שאסף נוסעים והחל בנסיעה נזרקה לעבר האוטובוס אבן שניפצה את אחת השמשות של האוטובוס ולרכב נגרם נזק בשווי של כ-20,000 שקל. בפעילות זריזה של משטרת קריית שמונה נעצר חשוד במעשה, תושב אחד הכפרים מאזור מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייו. החשוד נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט ובסיום החקירה הוגש כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו בגין עבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

באחד הלילות השבוע בוצע שוד מזויין באחת הפיצוציות בעיר על ידי 2 קטינים ובגיר. החשודים איימו על המוכר בסכין וגנבו מהמקום אלפי שקלים. בפעילות זריזה של משטרת קריית שמונה אותרו השלושה עוד באותו לילה , הובאו לתחנת המשטרה , נחקרו ונעצרו. הכסף אותר על ידי המשטרה. מעצרם של שלושת החשודים הוארך בבית משפט ובסיום החקירה הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

בפעילות משטרת קריית שמונה בשית

וף העירייה, הוטרינר העירוני והמחלקה המשפטית, הגיעו הגורמים מצוידים בצו בית משפט לבתי תושבים שהחזיקו כלבים מסוכנים ותוקפניים מסוג פיטבול ואמסטף. הכלבים היוו איום ומטרד רב לתושבי השכונה, נלכדו והועברו להסגר על ידי לוכד עירוני. אצל אחד מבעלי הכלבים נתפסו סמים, 3 אצבעות חשיש, והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. המשטרה מדגישה כי האכיפה בנושא כלבים מסוכנים תוגבר ותתעצם עד ללכידת כל הכלבים המסוכנים

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad