היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סמים נתפסו בביתו של תושב העיר

בין הסמים: ג'וינטים, אל. אס. די, חשיש, קריסטל ועוד

זה לא סוד שקריית שמונה יושבת על ציר המעבר בין גבול הצפון לדרום ומהווה נתיב להעברת סמים שונים למרכז הארץ. משטרת ישראל רשמה בשנים האחרונות הצלחות לא מעטות ולזכותה 'תפיסות' של סמים בכמויות מסחריות וחשודים לא מעטים אשר חלקם יושב בכלא בגין העברות הללו.

אולם, משטרת ישראל ותחנת המשטרה המקומית ערים לעובדה שעל אף שהעיר אינה מוקד לסחר בסמים, היא בהחלט יכולה להוות תחנת מעבר וניצול מקומה לעסקות כאלה ואחרות.

כך קרה במהלך פעילות בילוש של תחנת קריית שמונה בו בוצע חיפוש עפ"י צו בית משפט בביתו של חשוד תושב קריית שמונה בשנות ה-20 לחייו. ממידע מוקדם שנאסף, הייתה לשוטרים יותר מאשר חשדות בעלמא שבתוך דירתו של החשוד מצויים סמים מסוגים שונים, שלא לצריכה עצמית.

בחיפוש נתפסו סמים מסוגים שונים: ג'וינטים, אל. אס. די, חשיש, קריסטל ועוד בכמות שלא לצריכה עצמית. החשוד נחקר בגין המיוחס לו ונעצר. השוטרים והבלשים שמו את ידם על החומרים המסממים ואזיקים על ידיו של החשוד.

מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה הוגש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו בשלושה תיקי סחר בסמים.

במשטרה מניחים שמצויים ככל הנראה עוד אי אילו מקומות בהם מצויים סמים, ובטוחים שבמאמץ רצוף ובהתמדה הם יגיעו גם אליהם.

עוד מציינים במשטרה שבתוכניות העבודה ובחזונה של התחנה בקריית שמונה הטיפול בנושא הסמים והסוחרים נמצא גבוה מאוד. "אנחנו ממוקדי מטרה, ונבצע את המטלות על הצד הטוב ביותר למען ביטחונם ואיכות חייהם של תושבי העיר והאזור", אמרו במשטרה.

פורצים ממזרח ירושלים באו 'לעבוד' בקריית שמונה

מה תגידו על הדבר הבא?! עברייני מזרח ירושלים נוסעים כל הדרך עד כאן, קריית שמונה כדי לעבוד.

העבריינות והפשיעה הקשורה לרכוש מושכת 'פועלים' אפילו ממזרח ירושלים. מילא, אם היה מדובר בסוג של ישוב כמו 'עומר', אבל קריית שמונה?!

אז כן. מסתבר שגם תרנגול עיוור מוצא מידי פעם, אפילו בקריית שמונה המרוחקת.

במהלך החג בוצעו שתי התפרצויות לדירות בקריית שמונה ומהדירות נגנב רכוש רב. בעלי הדירות הגישו תלונות והמשטרה פתחה בחקירה מאומצת ואספה ממצאים שונים.

עוד באותו היום בפעילות זריזה של המשטרה נעצרו שלושה חשודים בהתפרצויות, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. החשודים נחקרו, מסרו את גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט מספר ימים והחקירה נמצאת בעיצומה.

במשטרה מקווים ש'הפועלים' ממזרח ירושלים יעבירו מסר מידי לעמיתיהם שפשוט לא כדאי לנסוע שלוש מאות קילומטר 'לעבודה' ולהיעצר.

הרכוש שנגנב וכלל: זהב ותכשיטים, נתפס על ידי המשטרה, ויוחזרו לבעלים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad