היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סניף הליכוד בחר את נציגי הרשימה למועצה

ראש העיר הרב ניסים מלכה ומועמדו למספר שניים, אלי זפרני מוקמו במקומות הראשון והשני, כפי שהחליטה וועדת ההיגוי העליונה של הליכוד.

אחרי העתירות, דחיית הבחירות הליכה לבית משפט מחוזי, חזרה לבית הדין העליון של התנועה וחוזר חלילה התקיימו גם בחירות. במשך תקופה ארוכה מכרו מספר חברים בסניף הליכוד כי יש להם רוב והם מתנגדים להחלטת וועדת ההיגוי של התנועה לשריין את מקומות 2 ו-5 וכן את מספר 1 ברשימה.

לבסוף החליט בית הדין לאשר את החלטת וועדת ההיגוי העליונה בתיקון קל, לשריין את מקומות 1  ו-2 לראש העיר ניסים מלכה ולמשנה לראש העיר אלי זפרני ולבטל את שריון מספר 5 כך שגם עליו יתקיימו בחירות מקדימות.

השבוע התקיימו הבחירות ומתוך 40 חברי סניף הליכוד הגיעו 34 חברים שהביעו תמיכה גורפת בראש העיר ומומלציו.

שלושת חברי הליכוד המהווים אופוזיציה לראש העיר נחלו הפסידו בקרב כשלא הצליחו להיבחר למקומות הראשונים. "חברי הליכוד בחרו בעשייה ובמנהיגות שפויה ואמינה", אמר אחד מראשי הליכוד בעיר.

הרב ניסים מלכה, ראש העיר הסתפק בתגובה לקונית, ואמר: "רצו דמוקרטיה קיבלו דמוקרטיה. פנינו ללדבר האמיתי, הבחירות לראשות העיר ולמועצה כדי להמשיך ולשרת את התושבים בעשייה".

 

אלי זפרני: "אני שמח על חגיגת הדמוקרטיה שהייתה אצלנו בליכוד. מישהו יכול להזכיר לי באיזו עוד מפלגה זה קיים?

אני קורא לכל מי שהליכוד והעיר חשובים לו, להתלכד סביב ניסים מלכה כדי להמשיך את העשייה שנראית בכל פינה בעיר".

 

גרשון פחימה: "אני רוצה לומר תודה לכל מי שבה לממש את הזכות הדמוקרטית לבחור את רשימת המועמדים למועצת העיר. וכמובן לאלה שתמכו בי. כולי תקווה שנתאחד כולנו למען בחירתו של הרב ניסים מלכה ראש העיר לקדנציה נוספת. ברכות לחבריי שגם נבחרו. אלי סלמה ואלגריסי אבי".

עו"ד יורם ביטון: "הופתעתי לטובה מהאופן שבו התנהלו הבחירות בסניף הליכוד, הבחירות התנהלו בסדר מופתי ביותר מצד המארגנים, המתמודדים והבוחרים ובכך הביאו כולם כבוד רב לתנועת הליכוד ולעיר קריית שמונה. חבל שמר ניסים מלכה ואלי זפרני בחרו להחריג את עצמם ולבקש שריון מאת תנועת הליכוד, לדעתי, ככל והם היו מעמידים עצמם לבחירה כשווים מול שווים בין כל חברי התנועה בסניף, הם כנראה היו זוכים בזכות עצמם ולא בזכות פוליטיקה שהופעלה בוועדת ההיגוי של תנועת הליכוד, ועל כך, אני עותר יחד עם אביחי שטרן ואחרים לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

העמדתי את עצמי לבחירה בסניף הליכוד עוד ביום 30.4.2018, על מנת להציב עצמי "שומר" על ראש העירייה.

במקום בו נכשלו אחרים אשר הביאו אותו עד כדי חקירה במשטרה, מעצר והמתנה אין סופית להחלטת פרקליטות המדינה. אין לי ומעולם לא הייתה לי כוונה להיות חבר מועצת העירייה, כי אם לצורך "שמירה" או "מניעה" מניסים מלכה להיבחר לקדנציה שלישית.

שלדעתי אם תהיה דומה לשנייה, יהיה בכך כדי להביא אסון על העיר.

בבחירות שהתקיימו השבוע, בחרו 34 חברי מועצת הסניף, רובם המכריע בחר לבחור בנציגיו של ניסים מלכה, במר גרשון פחימה ומר אלי סלמה, ולא בי ובמר אבי שטרית, כל שנותר לי, הוא לכבד את התוצאה ואני אכן מכבד, כאשר התחייבתי על כך מראש בפני בית הדין העליון של תנועת הליכוד, ולאחל לגרשון פחימה ואלי סלמה הצלחה ככל ויבחרו הם למועצת העירייה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad