היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סניף של מס הכנסה ייפתח במהלך חודש פברואר בקריית שמונה

משרדי מס הכנסה ימוקמו במתנ"ס ארתור פוקס. בימים אלה נמשכות עבודות התאמת המשרד לצרכי הרשות ומס ההכנסה. "במהלך חודש פברואר נחנוך את משרדי מס הכנסה המשודרגים בקריית שמונה ותושבי העיר והאזור יוכלו ליהנות מהשירות החשוב הזה", אומר ראש העיר.
עוד שירות חדש של העירייה שממשיכה לשפר ולהנגיש את השירות לתושב: אישורי תושב נשלחו השבוע לתיבות הדואר של תושבי העיר.
במהלך חודש פברואר אמורים להיפתח משרדי מס הכנסה בקריית שמונה, זאת לאחר שעבודות שיפוץ המשרדים יסתיימו בשבועות הקרובים.
המשרדים החדשים ימוקמו במתנ"ס ארתור פוקס. גם השבוע הגיעו אנשי רשות המיסים למשרדים המיועדים כדי לפקח על העבודות המבוצעות במקום.
על פתיחת המשרדים במקום החדש תצא הודעה מסודרת.
כזכור, ראש העיר הרב ניסים מלכה ביקש מאנשי רשות המיסים לשדרג את המשרדים החדשים כדי שתושבי העיר והאזור יוכלו לקבל שירות במקום מזמין ומשודרג.
אנשי רשות המיסים מתכוונים להיענות בחיוב לבקשת ראש העיר ולהוסיף יום נוסף של קבלת קהל כדי לאפשר לתושבים גמישות במועדי ההגעה לקבלת השירות. "אני מתכון להמשיך ללחוץ כדי שמשרדי מס הכנסה יהיו פתוחים לפחות פעמיים בשבוע, במקום יום אחד בלבד", אמר ראש העיר.

אישורי תושב ללא עלות עד הבית
לאחר שעיריית קריית שמונה הודיעה כי במהלך חודש ינואר יישלחו אישורי תושב לצרכי מס לכל תושבי העיר שיש בבעלותם נכס ואשר משלמים ארנונה ומים באופן סדיר, השבוע חילקה העירייה את האישורים, ללא עלות, לתיבות הדואר של התושבים.
בשל מספר תלונות של תושבים על אי קבלת אישור תושב של אחד מבני הזוג, מודיעה העירייה כי בשל תקלה באחד מקבצי השמות, נתגלו מקרים בהם רק אחד מבני הזוג קיבל אישור תושב, למרות שהנכס רשום על שני בני הזוג. התקלה טופלה ואישורי תושב לבן/בת הזוג שלא קיבלו, יישלחו בשבוע הבא.
בעירייה ביקשו מהציבור לקבל זאת בהבנה.
בתמוה: סגן פקיד שומה בצפת עדי זייזמן שמפקח אישית על העבודות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad