היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ספורט השבוע – 07.03.15

אבוחצירא: "צריך להרים את הראש"

מכבי תל אביב הדיחה את ק"ש מגביע המדינה לאחר שגברה 0:3 על הקבוצה הצפונית בגומלין של רבע גמר הגביע שנערך ביום רביעי לאחר ששתי הקבוצות סיימו ב-1:1 במפגש הראשון ביניהן. מחזיקת הגביע נפרדה מהתואר, מנגד הצהובים ממשיכים לרוץ אל חלום הדאבל ולדאוג שהכחולים יישארו במקום השני גם בליגה.

הצהובים שלטו במשחק במחצית הראשונה, ולאחר שערן זהבי ניסה את כוחו מרחוק והדביק כדור למשקוף, הגיע השער של ברק בדש שסובב באומנות לפינה של חיימוב (26) והעלה את הצהובים ל-0:1. ארבע דקות חלפו והאלופה הכפילה את התוצאה כשיואב זיו שלח כדור רוחב לרחבה, הגנת ק"ש לא הצליחה להרחיק ובסופה של ערבוביה זהבי מצא את עצמו לבד מול גיא חיימוב, לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה, 0:2

קריית שמונה הלכה על כל הקופה במחצית השנייה וניסתה לתקוף את הצהובים ללא הצלחה, בהמשך מכבי שוב השתלטה על המשחק ובדקה ה-69 גם סגרו עניין. גיא חיימוב ספק הכשיל את טל בן חיים המחליף בתוך הרחבה, זהבי בעט מהנקודה הלבנה לרשת וגנז את חלום הגביע למועדון הצפוני.

מאמן קריית שמונה ברק בכר כמובן היה מאוכזב מאד בסיום המשחק: "אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק והגענו לשני מצבים טובים, כמובן שאחרי הגול של מכבי היה קשה מאוד לרדוף אחריהם בבלומפילד. היה לנו סגל מאוד דליל היום, אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה. מכבי מאוד חזקים ונגמר הפרק שלנו בגביע וחבל, אבל נשארה לנו הליגה"

המאמן המשיך: "כל משחק לגופו. במשחק בגביע שאתה צריך לכבוש אתה משחק אחרת, אבל יש עוד זמן עד המשחק מול מכבי בליגה, יש לנו עוד משחק נגד מכבי חיפה, השחקנים קצת עייפים ואפשר להבין את זה. נשארה הליגה וזה בסך הכל פער של ארבע נקודות. אם ננצח את מכבי חיפה, זה ייתן לנו כוחות להמשך".

שמעון אבוחצירא התייחס להדחה הכואבת: "ישנה אכזבה גדולה כי לא ציפינו שזו תהיה התוצאה. פתחנו את המשחק טוב וגם הגענו להזדמנויות, אבל זה הכדורגל. לא היינו רכים אבל ספגנו בכל זאת". לגבי המשך העונה אמר: "הודחנו מהגביע, אבל יש לנו את הליגה ואנחנו לא הולכים לוותר. צריך להתגבר על עייפות מנטלית כי אנחנו לא רוצים לפספס, אין ספק שיש עייפות. אנחנו לא סגל של 28 שחקנים, אלא סגל קצר. אנחנו צריכים להרים את עצמנו כי כאן נמדדת המקצועיות שלנו"

החלוץ התייחס למשחק הקרוב מול מכבי חיפה בו לא יוכל לשחק: " "צריך להרים את הראש. הגיע הזמן  שנחזור לנצח ואני מאמין שנעשה את זה". 

 

  

: ניצחון בדרך הקשה

משנה: במשך שלושה רבעים התחפשה רמלה לקבוצת צמרת, עד שנכנעה, 97-109 לגליל, ואנחנו כבר במקום השישי

 

בערב שבו נתניהו התחפש לצ'רצ'יל, רמלה התחפשה לקבוצת צמרת, ובמשך שלושה רבעים עשתה לנו את המוות, עד שהצלחנו לנער אותה מעלינו ולסיים את המשחק המותח, ההפכפך והקצבי הזה בניצחון, 97-109, לאחר שפיגרנו קלות בהפסקה, 50-46.

לנו היה יתרון גובה, אבל רמלה קלעה יותר שלשות; אנחנו הורדנו יותר ריבאונדים, אבל רמלה רצה מהר יותר, ועשתה נקודות קלות במתפרצות; וככה זה נמשך ונמשך, עד שלקוטי קלארק, שטחן אותם בצבע (31 נק' ושבעה ריבאונדים), ול"קזה", שתקף אותם מהאוויר (17 נק'), זה נמאס, והם עשו לזה סוף.

פתחנו נורא (20-4); סגרנו קצת בסוף הרבע הראשון (27-20); ובמחצית כבר הרחנו את הזיעה של הרמלאים הנחמדים, שנהנו מערב מצוין של אנתוני פישר ובילי ווייט, שקלעו כמעט מכל מצב (21 נק' כל אחד). ארבע שלשות של רובין, והתעוררות של ג'רמיין ו"קזה", העלו אותנו בסוף הרבע השלישי ליתרון קל, 73-77; וברבע האחרון כבר שלטנו במשחק, 97-109 בסיום.

קלעו לגליל: קלארק 31, ג'ורדן 21 (13 ריב'), רובין 18, קזרנובסקי 17 (7 אס'), גורדון 9, סבג 8, ווליס 2, רחמים, סלוצקי וקדושים 1 כ"א.

 

בשבוע הבא אנחנו יוצאים ליבנה (מקום שמיני), שניצחה השבוע באולמה את ברק נתניה, 87-90. היבנאים, שנוצחו בסיבוב הראשון בכפר-בלום, מחזיקים באותו מאזן כמו הגליל (9-11), וחולקים אתה ועם עירוני רמת-גן את המקומות 8-6. ניצחון יבטיח לנו כמעט סופית מקום בפלייאוף העליון, בעוד הפסד יבטיח לנו מתח עד הסוף.  


צדק: "עדיין יש לנו סיכוי לזכות באליפות"

קריית שמונה ציפתה לצמת מוסרמיל עם 3 הנקודות ולהשאיר את הפער ממכבי על נקודה אך בפועל, חזרה לצפון בידיים ריקות לאחר שבאר שבע גברה על הכחולים בתוצאה 2:1, מי שהיה חתום על שלוש הנקודות בקרב הצמרת בין השלישית לשנייה הוא אליניב ברדה, רועי קהת רק השווה זמנית עבור הקבוצה של בכר, שנותרה עם 47 נקודות – ארבע פחות ממכבי תל אביב המוליכה ושתיים יותר מבאר שבע השלישית.

בהפסד לבאר שבע התרחקה קריית שמונה ממכבי ובכך התרחק גם חלום האליפות, נכון שתיאורטית כמובן שעדיין יש לק"ש סיכויים לזכות באליפות, אך נראה שמכבי נמצאת בתקופה מצוינת ומעבר לכך הקבוצה של פאקו תעשה הכל כדי לשמור על התואר שלה ולא למעוד בישורת האחרונה.

מאמן קריית שמונה התייחס להפסד ואמר: "לא היינו מספיק חדים. שלטנו בחצי השני, אך לא היינו מספיק איכותיים. חבל לנו על זה, אבל השחקנים נתנו הכל. באנו מוכנים ולא הגיע לנו להפסיד. ב"ש קבוצה טובה מאוד ואנחנו ממשיכים הלאה

בכר המשיך: "אסור היה להפסיד, ב"ש התקרבו אלינו ומכבי פתחו פער ועדיין ארבע נקודות זה הפרש שאפשר לצמצם. עד הפלייאוף אנחנו לא רוצים לאבד יותר מדי נקודות, אך היום לצערי זה קרה"

גם הבלם שיר צדק היה מאוכזב בסיום: "רצינו לקחת שלוש נקודות אבל כנראה שלא הגיע לנו. כל הכבוד להפועל ב"ש. למרות הכל, עדיין יש לנו סיכוי לזכות באליפות, אני יודע שלא כל כך השכלנו לקחת נקודות במשחקים האחרונים, אך נתנו הכל במגרש ולצערי קיבלנו גול מ-30 מטרים היום וזה מאכזב. ננסה למחוק את זה במשחק הקרוב".

 

צדק התייחס גם לדיבורים סביב עזיבתו של מאמנו, ברק בכר: "חשוב לנו לדעת מי המאמן וכל עוד הוא פה אני יודע שהוא נותן לנו 100% ואנחנו כמובן שנותנים גם לו".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad