היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ספורט השבוע – 27.03.15

פגרת הליגה בשל משחקה של הנבחרת מול ווילס (שבת 20:00) מגיעה לקריית שמונה בדיוק בזמן בכדי לעצור שניה ולהבין מה קורה לקבוצה. הכחולים נמצאים במומנטום שלילי או יותר נכון בסוג של נפילה חופשית כאשר הם סוגרים כבר ארבעה הפסדים רצופים, בהתאם לכך המטרות של הקבוצה כמובן השתנו וכעת חניכיו של בכר יצטרכו בעיקר לרכז את כל המאמצים על מנת לשמור על המקום השלישי ולא לאבד גם אותו.

במהלך הפגרה ינסה הצוות המקצועי להכשיר את החלוץ דוד מנגה כאשר גם פאנקה צפוי לחזור לפעילות מלאה, מה שיאפשר לבכר להחזיר להרכב שני שחקנים דומיננטיים ובעיקר יחזיר לו מעט עומק לספסל דבר שכה היה חסר לקבוצה שלו בשבועות האחרונים בגלל הפציעות והמורחקים שצברו צהובים.

 

בכל מקרה לאחר הפגרה תפגוש קריית שמונה את האקס המיתולוגי רן בן שמעון כאשר תתארח אצל מכבי פ"ת המצוינת שנמצא בעונה נפלאה מבחינתה. לק"ש היה מספיק זמן להתכונן ולעשות את הסוויצ' בראש, שחקני הקבוצה חייבים להבין שעתידה של עונה שלמה עומדת על כתפיהם שכן הם בהחלט לא היו רוצים להמשיך באיבוד הנקודות הדרסטי ובכך גם אולי להפסיד את גם את המקום השלישי. 

 

ק"ש תעמוד לדין בעקבות טענותיו של דסה לקריאות גזעניות נגדו

מלבד ההפסד של קריית שמונה ההתעסקות במשחק הייתה דווקא בתקרית אחרת, מגנה של בית"ר ירושלים אלי דסה התלונן שספג קריאות גזעניות מקומץ אוהדי קריית שמונה ואף איים בירידה מכר הדשא אם הקריאות לא יפסיקו: "פניתי לשופט שישמע את הקהל, שצעק קללות גזעניות. בחצי השני קומץ קטן קרא לי: 'כושי'. אמרתי לו שכל עוד הוא לא רושם את זה בדו"ח אני לא משחק"

השופט ריינשרייבר ציין את המקרה בדו"ח השיפוט שלו על קריאות ה-"כושי" לעבר דסה, שהופנו מיציע אוהדי קריית שמונה. השופט אף ציין כי המגן המצטיין אף איים בירידה מן המגרש, בעקבות הדו"ח, קריית שמונה תעמוד לדין.

בין היתר כתב ריינשרייבר בדו"ח: "בדקה ה-60 למשחק נשמעו קריאות "כושי" מהיציע המזרחי של אוהדי קריית שמונה לכיוונו של שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה. את הדברים שמע עוזר השופט שגיא מצמבר, אשר הסב את תשומת ליבי. ניגשתי לשחקן כדי להרגיעו וזה איים לרדת מהמגרש. לאחר שיחתנו הקצרה (כחצי דקה) חודש המשחק". 

במועדון הצפוני מיהרו להגיב: "מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה, מזדהה ומעריך את פעולתו של שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה, כאשר עצר את המשחק בשל קריאות גזעניות שלטענתו נקראו לעברו על ידי אחד מאוהדי קריית שמונה

יחד עם זאת היינו מצפים מאלי דסה לעצור את המשחק מוקדם יותר כאשר אוהדים רבים של קבוצתו שלו, קיללו אמש, לפני המשחק ולכל אורכו את השחקן אחמד עאבד (שפנה גם הוא במהלך המשחק לשופט והעיר על כך) ועוד קודם לכן במשחקים שזכורים לכולנו בשל הקריאות הגזעניות שנקראו מיציעי אוהדי ביתר, אין כל הבדל בין קריאה גזענית על צבע עור לבין קריאה גזענית על דת.

המועדון, שבמשך 15 שנה (מאז הגעתו של איזי שרצקי) לא סבל אף לא פעם אחת מבעיה של גזענות, רואה בחומרה רבה ומגנה כל קריאה גזענית אם וכאשר היא נאמרת.

אי לכך המועדון פתח בבדיקה נרחבת על מנת לזהות ולהעניש את אותו אוהד אשר לטענת אלי דסה קרא לעברו קריאות גזעניות. (נבהיר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות הטלויזיה והאבטחה לא ניתן לשמוע שום קריאה גזענית כלשהי לעברו של דסה)

יצוין כי עמדת המועדון והבעלים איזי שרצקי בנושא הגזענות היא נחרצת ואם אכן הדבר נעשה המועדון צריך להיענש על כך יחד עם קבוצת ביתר ירושלים על קריאות אוהדיה לעבר אחמד עאבד

ללא כל קשר לעמדתינו, עולה תמיהה מהעובדה כי הערותיו של אלי דסה לשופט המשחק היו במחצית השנייה כפי שכולנו יכולנו לראותו, ולטענתו גם בספסל קריית שמונה (שנמצא בכלל בצד השני של האצטדיון) שמעו את הקריאות של אותו אוהד, דבר אשר הוכחש על ידי מי שישב בספסל.

יתרה מכך בתגובת מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אמש לתכנית "יציע העיתונות" נמסר כי המקרה קרה בכלל במחצית הראשונה ושוב, על אף סימני השאלה שעולים מהסתירה שבין הגרסאות, אנו מדגישים כי אם אכן תאומת טענתו של דסה, נישא בכל האחריות על כך".

 

 

קבוצת "הפרחחיות"- מאמאנטכפריובל/ביתהלל

 

קבוצת הפרחחיות בית הלל/כפר יובל התאחדה השנה לאחר שבשתי הקבוצות הידלדלו השורות. לכל אחת מהקבוצות בנפרד זוהי העונה השנייה למשחקים ועונה ראשונה כקבוצה מאוחדת. הקבוצה מונה 13 שחקניות (מספר מזל משובח) והיא מנוהלת על ידי אביבה גבאי מכפר יובל. הקבוצה נפגשת פעמיים בשבוע למטרות אימון, בימים ראשון וחמישי. מאמן הקבוצה האגדי שלנו הוא יורם ברויר מבית הלל, שעושה מלאכתו נאמנה גם כשאנו חולמות בהקיץ, לא מרוכזות, מתווכחות ומלאות בתירוצים. הוא אינו מוותר על מיצוי המיטב בכול אחת מאיתנו … וזה הזמן להוקיר לו תודה על מאמצים בלתי נלאים אלה. זה המקום לציין גם את שאשא רוזנפלד הנפלא שאימן את קבוצת בית הלל בשנה שעברה ולומר לו תודה מעומק הלב. אם קבוצה הייתה יכולה לממן שני מאמנים יחדיו, שאשא ויורם היו השילוב המנצח. פעילות הקבוצה ממומנת על ידי השחקניות ביחד עם תמיכה עצומה ופרגון רב מצד המושבים, החל מציוד ומימון ההשתתפות בליגה וכלה בעזרה רבה בהרמת טקס פתיחת הליגה באולם הספורט בכפר יובל.

 

פציעות "אופייניות"

 

כבכול קבוצה, גם קבוצתנו "התנסתה" בפציעות מפציעות שונות: שבירת אצבעות, נקעים ומיני חבלות. ככול שעובר הזמן ואיתו גם חיזוק השרירים ומיומניות המשחק, יורדת גם כמות הפציעות והחבלות… ויכול להיות שפשוט נהיינו קשוחות ואמיצות יותר…

 

סיפור שהצחיק אותנו

 

משפט המחץ של יורם המאמן, שניסה להסביר איך תופסים כדור לפני הנחתה וגרם לסומק קל בקרב השחקניות: "תפסיקו לקבל (כדור) בעמידה ותלמדו לקבל בתנועה וכשהרגליים כפופות".

 

פעילות למען הקהילה ביישובים

 

בשנה שעברה נערכו מספר אירועי חג בבית הלל ובכפר יובל בהשתתפות פעילה של השחקניות של כל ישוב, כולל טורניר פורים לילדים. השנה, ביוזמת המועצה האזורית "מבואות החרמון", נשתלב בפרויקט צח"י (צוות חוסן וחירום יישובי) שמהותו, מתן פתרונות ותשובות במצבי חירום שונים (איום בטחוני, כלכלי, חברתי) ברמת הישוב.

 

נקודות למחשבה והמלצות משלנו לשאר הקבוצות

 

§       חיזוק וגיבוש הקבוצה המאוחדת, לא רק במשחק הכדורשת, אלא גם מחוצה לו ודרך עשייה משותפת למען עצמנו ולמען הקהילה היישובית והאזורית.

§       מיצוי היכולות הגבוהות שבנו למען שיתוף פעולה במשחק מתוך הבנה שהצלחה במשחק קבוצתי לא נבנה על שחקנית אחת וכי לכל אחת ואחת תפקיד חשוב על המגרש ובהצלחת המשחק.

§       ו… כמובן לצחוק הרבה.

שורה עליונה, מימין לשמאל: יורם ברויר (מאמן), ציפי אברהם, איה רום, קרן עוז, אפרת טל, אביבה גבאי (מנהלת קבוצה), כרמית מטלון ועמית יפת. שורה תחתונה מימין לשמאל: זמירה אלישע, קרן שביט וויס, רוית מנחם, רחל רז, אליס ממן ואורלי כהן.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad