היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ספר תורה לזכרו של הרב וסנר ב"עוף הגליל"

ספר התורה, אשר נתרם על ידי אגודת זבח בניהולו של הרב ברוך פכטר ונכתב על ידי הרב שמואל שמעלקה רוזנבאום, נישא בתהלוכה ברחבי המפעל עד למקום משכנו. לאחר מכן ערכו הנוכחים תפילה שבסיומה התכנסו בחדר האוכל של המפעל בו נערכה סעודת מצווה חגיגית ונישאו ברכות.

בטקס השתתפו רבנים ואישי ציבור, ביניהם: הרב צפניה דרורי רבה של קריית שמונה, הרב ישראל קירשטיין ראש ישיבת ההסדר בקריית שמונה, צוות השובי"ם ועובדי המפעל.

הרב יעקב חן, רב מפעל "עוף הגליל" ציין, כי הכנסת ספר התורה לזכרו של הרב וסנר מכבדת את זכרו של האיש, שהיה איש הלכה ונעים הליכות: "מלבד היותו של הרב וסנר זצ"ל איש הלכה מן המעלה הראשונה, הוא היה גם אדם שידע להקפיד על מצוות בין אדם לחברו. אנשים מאוד אהבו אותו והוא ידע להתחבר לכל שכבות העם דתיים וחילוניים, עירונים וקיבוצניקים. הכנסת ספר התורה לזכרו למפעל עוף הגליל עושה כבוד רב עם זכרו וכבוד רב למפעל" אומר הרב חן.

 

גדי נתניאל, מנכ"ל עוף הגליל הודה לאגודת זבח על תרומת ספר התורה למפעל וציין, כי ההקפדה על כל תקני הכשרות על פי ההלכה הינה בראש מעייניו של המפעל: "הרב וסנר ז"ל, אשר הלך מאתנו טרם עת, עשה רבות על מנת שמפעל עוף הגליל יעמוד בכל הסטנדרטים הקפדניים ביותר של כשרות ברמה הגבוהה ביותר. מעמד הכנסת ספר התורה לזכרו מרגש מאוד וראוי שכך יזכר ברוב הוד והדר" אמר נתניאל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad