היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ס. שר החינוך, הרב מוזס: "כל פנה כמו ראש פנה"

הרב סייר בבית הספר, בגן הילדים הממלכתי דתי במושבה, וסיים במועצה, בסקירה על הישוב מפי ראש המועצה, אביהוד רסקי.

סגן השר הביע עניין רב בכתת החינוך המיוחד אשר בבית הספר. הוא נכנס אל הכתה ושוחח עם התלמידים, הרב נטל חלק פעיל בשיעור מתוקשב, בו למדו תלמידי כתה ד' על המורה וילקומיץ', שעל שמו קרוי בית הספר.

הרב מוזס התפעל מהשלווה השוררת בכל מקום. הוא ציין כי נתוני משרד החינוך מצביעים על ירידה של 20% באלימות מתחילת שנת הלימודים, וכי חשוב להציף את הבעיות על מנת לטפל בהן. "ראש פנה נתברכה במערכת חינוך חזקה, מכילה, אשר שורה בה אוירה של שלווה", הוא אמר.

בפני סגן השר הוצגו הצרכים של המושבה בתחום החינוך, בדגש על תשתיות, שעות הוראה ושדרוג מתקנים. הרב מוזס הבטיח לנסות לעזור בנושאים אלו עוד קודם לבחירות.

הרב התרשם מההשקעה הרבה של המועצה בתקציב החינוך (20% מהתקציב השנתי, כ-6 מיליון שקלים), ציין לשבח את נכונות המועצה להשקיע רבות מתקציבה על מנת לספק לילדי המושבה שירותים, הניתנים בישובים אחרים על ידי משרד החינוך.

אביהוד רסקי, ראש המועצה, הודה לרב מוזס על ביקורו במושבה ועל התעניינותו הרבה במערכת החינוך בראש פנה. "הסיור היה בעל אופי ענייני ותרם לחיזוק הקשר עם משרד החינוך. ראש פנה תמשיך להשקיע במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מתך הכרה ואמונה כי חינוך הינו ערך ראשון במעלה למען עתיד ילדינו".

עם סיום הביקור הודה הרב מוזס על האירוח הלבבי לו זכה וציין כי במושבה, "כל פינה כמו ראש פנה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad