היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עדלאידע מהאגדות

ראש העיר הרב ניסים מלכה יזם בפורים שעבר את החזרת העדלאידע לרחובות העיר לאחר הפסקה ממושכת והשנה זכה לקטוף מפירות היוזמה ."אני שמח שיש באפשרותנו להעניק לתושבי קריית שמונה והאזור את הטוב ביותר והעדלאידע היא ההוכחה לכך, והתקיימה בסימן "אגדה של עיר". הנושא נבחר כדי לציין את חגיגות 65 שנה לקריית שמונה. המייצגים בתהלוכה שילבו סממנים של חלוציות בקריית שמונה ואגדות ילדים", אמר ראש העיר.

בראש התהלוכה צעד ראש העיר הרב ניסים מלכה וחברי מועצת העיר ולאחריהם ילדים ובני נוער מקריית שמונה ומהאזור כולו, ילדי חוגים וקבוצות מחול, תנועות הנוער וגמלאי העיר, סטודנטים, ארגוני מתנדבים בתלבושות ססגוניות, מיצגים פורימיים ענקיים ועוד.

בסיום המסלול, הגיעו אלפי הצועדים למתחם השוק העירוני אשר הפך את פניו ליריד פורימי ססגוני ומלא בפעילות לכל המשפחה ובעיקר לילדי העיר. סמוך לביתנים הוקמה במה פעילה אשר עליה הופיעו בזה אחר זה תושבי וילדי העיר.

במופע המרכזי הופיעו האומנים גרי המבורגרי וענת פרקש.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני מאושר שהאירוע עבר בהצלחה אפילו יותר ממה שצפינו. תושבים רבים מפרגנים על היוזמה ומברכים אותנו על הפקת האירוע המוצלח. אני מודה לתושבים ששיתפו עימנו פעולה והפכו את האירוע להצלחה גדולה. אני מתחייב להפוך את העדלאידע למסורת ולהעצים אותה משנה לשנה. כבר כעת הורתי לצוות הנפלא של העירייה להתחיל בהכנות לעדלאידע של השנה הבאה שתהיה גדולה יותר וססגונית יותר ותכלול את כל ישובי הגליל והגולן".

ראש העיר הודה לרשת המתנ"סים בראשות המנכ"ל כפיר מעוז על ההפקה המוצלחת, לארגון שגרירי רוטשילד על שותפות ואחריות גדולה בהובלת התהליך, למשטרת קריית שמונה, לארגון איילים, ליחידת הנוער העירונית, לתנועות הנוער, למוטב יחדיו, לארגונים הרבים שהשתתפו בתהלוכה, לעובדי העירייה ולכל השותפים הרבים בארגון האירוע, וכמובן לתושבי קריית שמונה והאזור שהפכו את האירוע למשהו מיוחד.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad