היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עובדי Life Technologies תורמים לקהילה

השנה, כ-4,200 עובדי החברה השתתפו ב-261 פרויקטים ברחבי העולם, כשהסניף הישראלי של החברה, הממוקם באזה"ת הצפוני בקריית שמונה, מהווה חלק בלתי נפרד מפרויקט עולמי זה.

"לתת בחזרה לקהילה" הוא המוטו של יום זה ומטרתו לשפר את חייהם של מי שעלול להיות פחות בר-מזל. זוהי חוויה מתגמלת המאפשרת לעובדים באמצעות מקום העבודה ליצור משהו מיוחד עבור אחרים.

במהלך היום התפצלו עובדי החברה למספר קבוצות התנדבות ברחבי קריית שמונה: בית הקשיש, ובית לי-אור (מרכז לכבדי שמיעה וראיה) שבהם צוין את חג השבועות יחד עם חברי המועדונים במסכת לחג וחידון כשבסיומם הכינו עובדי לייף ישראל ארוחת בוקר חגיגית שלוותה בשירה בציבור עם חנה שיראל.

באגודת "עזרה למרפא" (המשאילה ציוד רפואי לקהילה) וב"מרכז לאלימות במשפחה" (המארח מפגשים של הורה וילד הדורשים פיקוח על פי חוק) ביצעו עובדי לייף ישראל שיפוץ של מבני המרכזים: צביעת חדרים פנימיים, עיטור הקירות, שיפוץ תריסים, הקמת גינה בכניסה וצביעת המבנה של אגודת "עזרה למרפא".

מדברי המארגנים מטעם לייף טכנולוגיות ישראל:

"התחושה של כולנו היתה מדהימה. מבחינתנו ההישג הגדול הוא השתתפות של 99% מהעובדים. כולם נתנו מעצמם במרץ וברצון, והכי חשוב, נתנו הרגשה טובה ביותר לאותם המקומות והאנשים. התגובות חיממו את הלב, וזה שווה את הכל. באנו מאהבה וקיבלנו אהבה בכל המקומות".

פגשנו אנשי צוות מדהימים – מיכל כראדי בבית הקשיש, בני אברהמי בבית לי-אור ובועז בן-ציון ממח' הרווחה – אנשים שלהם הנתינה והדאגה לזולת היא מעשה שבשגרה. יישר כח וכן ירבו כמותם בינינו.

 

ומה אומרים המארחים?

מנהל מועדון "לי-אור" בני אברהמי: "הפעילות המשותפת עם לייף טכנולוגיות וחברי "מועדון ליאור" הייתה מרגשת ומעניינת מאד. החברים והחברות נהנו מארוחת בוקר מושקעת שהכינו עובדי לייף. חברת המועדון, פרחיה דהן, שיתפה את האורחים בהתמודדותה עם מגבלת הראיה וגרמה לעובדי לייף להתרגשות רבה. אנשים שלמרות העיסוק היומיומי בפרנסה, מתפנים ליום אחד שכל כולו נתינה לקהילה. אני מודה ומברך את לייף בשם כל חברי המועדון על יום וחוויה בלתי נשכחת".

מיכל כראדי מבית הקשיש: "שמחנו מאוד לארח את צוות ליייף טכנולוגיות. יזמתם תוכנית עשירה מיוחדת ומגוונת לקחתם את הקשישים למקומות קסומים של יצירה ואוזן קשבת. תרמתם רבות להצלחת היום המשותף הזה עם כיבוד עשיר טעים ומפנק ועל כך מגיעה לכם תודה מיוחדת מהוותיקים, היתה להם זכות גדולה לארח אתכם ושנמשיך לעשות עוד דברים כאלה מיוחדים וטובים". 

בועז בן ציון מנהל היחידה להתנדבות: "לאורך השנה אנו מקיימים פעילות התנדבותית עם עשרות קבוצות ברחבי העיר. העובדים של לייף טכנולוגיות הפגינו רמת מקצועיות גבוהה, רוח התנדבותית והירתמות להצלחת המשימות. ישר כוח לנציגי החברה שדאגו להצלחת היום: אייל תמיר ואיילת גולדברג.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad