היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עוד אנטנה ליער האנטנות בעיר

 

אחרי תקופה שקטה יחסית בה לא נרשמה פעילות חריגה בהצבת אנטנות סלולאריות ברחבי העיר, עומדת להיות אנטנה רבת עוצמה בשולי אצטדיון הכדורגל בקריית שמונה.

בקשה לקבלת היתר בניה הוגשה, ובעירייה גם פרסמו את דבר הבקשה לפי דרישות החוק.

האנטנה תוצב, לאחר שהמבקשים יקבלו את האישורים. עוד בטרם קבלת האישורים, תהיה זכות לתושבי העיר להגיש התנגדות בפני הועדה לבניין ערים האמורה לבחון את הבקשה ולאשר אותה או לדחותה.

בעוד בעולם ובארץ מתנהל ויכוח ציבורי-רפואי על הסכנות שבאנטנות הסלולאריות, בקריית שמונה צמח לו 'יער' של אנטנות.

כדי לסבר את העין והאוזן, תזכורת קטנה.

היום מוצבים אנטנות סלולאריות במוקדים הבאים: במרכז העיר מעל בית החייל, מעל קניון 8, מעל תחנת אגד, באזורי התעשייה, הצפוני והדרומי. בנוסף, מוצבים על גגותיהם של מבני ציבור בהם בתי ספר, אנטנות המשמשות את צרכיו של פיקוד העורף לאזעקות וכריזות בעלות אופי ביטחוני.

יש מקומות נוספים בהם פזורים אנטנות כמו: בית העלמין ומקומות גבוהים שמטעמים מובנים לא נפרט כאן.

במקומות מסוימים התושבים לא מוכנים לשמוע על אנטנות מסוג זה ולא אחת היו תושבים שלקחו את החוק לידיהם ושרפו את האנטנות פעם אחר פעם. אנחנו כמובן לא ממליצים לפעול בניגוד לחוק.

כפי שנכתב, נושא זה מטריד ומעסיק גם יחד תושבים ופוליטיקאים בכל ישוב בארץ, וכאן? דממת אלחוט. אין פוצה פה ומצפצף מכיוון חברי המועצה שידאג לשלומו של הציבור או ישים גדרות וסייגים להצבת האנטנות הללו.

אנחנו, כאן ב"חדשות הגליל", מביאים לכם תמונת מצב ומתריעים במובן שלא יגידו "לא ידענו".  

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "אכן הוגשה בקשה להצבת אנטנה סלולארית באצטדיון העירוני כפי שמוצבות אנטנות באצטדיונים רבים בישראל. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יידעה את הציבור על הגשת הבקשה בוועדה על מנת לאפשר לציבור להתייחס לבקשה. עד למועד האחרון שבו ניתן היה להגיש התייחסות כלשהי, לא התקבלה כזאת. בקרוב תידון הבקשה להצבת האנטנה באצטדיון ובמידה ותאושר הבקשה ההיתר יוצע לאחר השלמת כל התנאים המחייבים על פי חוק".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad