היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עוד התקפה פרועה של השמאל

 

בשבועות האחרונים אנחנו צופים באחד מהשיעורים המאלפים באזרחות עליו מנצח המפקח הראשי ללימודי האזרחות במשרד החינוך אדר כהן. כל פעם מחדש אני עומד נפעם מהכושר האין סופי של חבורת השמאלנים בתקשורת לעקם ולכופף כללי משחק, וחוקי מדינה, כאשר מדובר בפגיעה בכבשה תמימה בעדר האידיאולוגי שלהם. הפעם, כאמור מדובר ב'פגיעה' באדר כהן, שככל שהזמן חולף, רק הולכת ומתחזקת התחושה שההחלטה לפטרו הייתה מוצדקת ומאוחרת ועצרה תופעה מסוכנות של התנהלות בולשביקית של פקיד במערכת דמוקרטית ממנה הוא שאב את זכות קיומו ותפקידו.

אודה על האמת, תגובתי הראשונה, טרם נחשפתי לעובדות ולדרך הפעלתו את הנשמות הטובות למען עצמו, חיבתי ואהדתי היו נתונים לו כמו שחונכתי לעמוד לצדו של הנדכא ועלוב החיים שמוכה בידי קלגסי השלטון.

לא הבנתי אז שמדובר קודם כל במניפולטור מתוחכם המפעיל בקסם סמוי מן העין חבורה של אנשים (גם אנשי חינוך) כדי למנוע מהמוסמכים בדין להשית עליו את מרות המערכת. לא קלטתי.

מי שפקח את עיניי (וזאת לא הייתה כוונתם) היו עיתונאי השמאל בערוצי התקשורת השונים, ובראשם ערוץ 2. ככל שהם העלו את הנושא בחדשות לקידמת המהדורה, כך הבנתי עד כמה שורשיו של גוון אחד ומסוים בדעת הקהל הישראלית נטועה עמוק-עמוק במקום שהיא לא אמורה להיות נטועה בו, בערוצי החדשות בתקשורת הישראלית.

מי מהקוראים (אפשר לשאול גם חברים שלא קוראים) נזכר באירוע בו פוטר מורה, מנהל, מפקח או כל נושא משרה במשרד החינוך, שעניינו הגיע לחדשות 2, 1, 10, ידיעות או מעריב?! אל תתאמצו כי לא היה מקרה כזה. לכל היותר (וגם זה בספק) בחדשות דיווחו על מורה או מפקח שפוטרו ופנו לבית משפט כדי לקבל סעד. זה כן. אבל, לפתוח מהדורות חדשות בניסיון למנוע ולטרפד פיטורי מפקח, אולי בחדשות של קאטר, קונגו או אוגנדה.

ד"ר שמשון שושני מנכ"ל משרד החינוך (בדימוס) במספר קדנציות ומורי למינהל חינוכי באוניברסיטת חיפה, התבטא בעניינו של אדר וממנו הבנתי שבכלל, המפקח אדר קיבל הזדמנויות חוזרות ונשנות להוכיח את עצמו במהלך ארבע שנים. ליבו הטוב של ד"ר שושני גבר על שיכלו כמנכ"ל, והנה המחיר, זעקה קוזקית אופיינית.

רק נזכיר, שהחבורה הבולשביקית בתקשורת ובמשרד החינוך הביאה לעזיבתם של המדען הראשי במשרד החינוך ד"ר גבי אביטל ושל ד"ר צביקה צמרת יו"ר המזכירות הפדגוגית, בגלל שטעמם הציוני-יהודי לא תאם את סדר יומם האוניברסאלי-פוסט ציוני.  

הרצון להתמודד נגד עוולה או פגיעה בכל אחד מאיתנו מוצדקת והמתגונן חייב לנקוט בכל האמצעים החוקים העומדים לרשותו כדי למנוע את העוול. אבל, להעמיד כל מיקרופון, מצלמה ופיסת עיתון לשרות העניין, אינה נכונה ומגדילה את העוול כלפי אלה שאין להם את הדעה והחברים האידיאולוגים הנכונים בתקשורת ובמסדרונות השלטון.

המלצה למטה המאבק של אדר כהן (יש דבר כזה. יש אפילו דובר). אם הדמוקרטיה יקרה לכם באמת, אז קודם כל תנהגו ותחנכו לפעול על פי הכללים והחוקים שמהם אתם שואבים את הזכות להתנגד למילוי חובת המערכת כלפי שולחיה, אנחנו. אם איני טועה, בדמוקרטיה צריך קודם כל לקבל את כללי המשחק הדמוקרטי, לא?!    

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad