היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עולים ב"סולם יעקב" אולם אירועים מפואר יוקם בגן האירועים "סולם יעקב"

בשטח גן האירועים המצליח, "סולם יעקב" הפועל מזה כ-15 שנה, יוקם אולם אירועים שיכיל עד 1000 מקומות ישיבה.

האולם ישתרע על 1300 מ' והוא ייבנה סמוך לגן האירועים וימשיך לפעול במתכונת הרגילה בעונות האביב והקיץ  תחת כיפת השמיים.

בעוד כחודש תיפתח עוד עונה מוצלחת, בגן האירועים "סולם יעקב. הבעלים גבי אזרן, סיפור הצלחה כשלעצמו מנהל כיום שלושה מתחמי אירועים מאוד מצליחים, גן האירועים 'סולם יעקב', ושני אולמות- 'שמיים' ו'קזבלנקה' בפארק צח"ר בראש פנה. צוות הגן נערך כמיטב המסורת לערוך עשרות אירועים עד חודש ספטמבר כולל.

במשך 20 שנה מנהל גבי אזרן את האירועים הכי משמחים באזור שנוגעים בכולם. מדובר בשני עשורים של עשייה בלתי פוסקת, נוכחות קבועה באירועים ובחלקם ניהול של האירועים מהמטה הנמצא במשרדו באולם שמים בעזרתם של צוות מיומן ומקצועי, סיפור קלאסי של אדם אופטימי שסימן יעדים והפך את פעילותו בתחום למוסד מבוקש שצבר לעצמו מאגר לקוחות גדול עם השנים והתרחב בזכות הטעם, החוויה, היחס והנתינה האינסופית. כמובן בעזרת שימור המסורת כבר 20 שנה.

גבי אזרן מספר על המיזם החדש שיקום בגן האירועים במחניים, אבל מעדיף להפליג בשבחם של האולמות 'שמיים' ו'קזבלנקה' על טיב השירות והטעם של האוכל על התפריט העשיר והמגוון. על מאות חוגגים בשנה שנהנים מחוויית שירות גבוהה ושירות שמשתבח עם השנים.

גבי אזרן "בניית אולם בשטח "סולם יעקב", פותחת אפשרות לקיים אירוע באולם בטבע לצד הגן הפתוח. כמובן שהאולם שייבנה יהיה מותאם לסביבה הירוקה. כרגע אנחנו מתרכזים בעונת האירועים הקרובה, קיץ 2017, אנחנו נארח מאות אנשים והמיתוג של "ההיכל של הטבע" מעניק חוויה ייחודית תוך שימוש במשאבים שהטבע העניק לנו ובא לידי ביטוי בעשרות הזמנות של לקוחות רבים שרוצים לקבל את השירות שלנו בטבע באווירה קסומה. נותרו ימים בודדים בלבד באוגוסט וספטמבר ולפי ההיענות הנרשמת גם אלה יתמלאו". מהי הסיבה שאתם מצליחים למשוך לקוחות מכל הגליל, כולל טבריה וכרמיאל? גבי אזרן: "אנחנו ממוקמים במרכז הפעילות הגלילית. כמובן שהמוניטין והשם שלנו בשירות ידוע ועובר מפה לאוזן ואנחנו אכן מצליחים להגיע למגוון רחב מהאוכלוסייה".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad