היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עומדים בשער…

גיא חיימוב סיכם בשבת האחרונה את תנאיו מול עירוני קריית שמונה ויצטרף לקבוצה לארבע העונות הקרובות. כידוע במהלך השבוע הגיעה קריית שמונה לסיכום עם מכבי תל אביב, במסגרתו השוער יגיע לקבוצה הצפונית כחלק מעסקת דן אייבנדיר. כעת גם השוער הגיע לסיכום תנאיו והפך את העניין לרשמי לאחר פגישה משולשת שכללה את חיימוב, איזי שרצקי ונציגו של השוער גלעד קצב.

עבור חיימוב מדובר בקדנציה שנייה בקריית שמונה ובמועדון הצפוני בטוחים כי חיימוב ימשיך ביכולת הטובה מעונתו הקודמת בקפריסין ויהיה בורג משמעותי וחלק חשוב בקבוצה.

לאחר החתימה כתב חיימוב בדף הפייסבוק שלו: "תמתי לארבע שנים בקרית שמונה, מועדון בו פרצתי קדימה, מועדון שבשנים האחרונות תקע יתד בלב הכדורגל הישראלי. תודה לכל אוהדי ואנשי לרנקה על שנה מדהימה. ותודה לאוהדי מכבי, על התמיכה והאהבה. שמח לחזור לארץ".

בעקבות הגעתו של גיא חיימוב לקבוצה, איתמר ניצן הושאל לעונה אחת לרמת השרון, בתחילה נאמר לניצן כי בקריה בונים עליו לשמש כשוער ראשן לאחר עזיבתו של עמוס, אך הגעתו של חיימוב טרפה את הקלפים מבחינתו של ניצן שרוצה לקבל דקות משחק ולא לשמש כשוער שני. במועדון ניסו לשכנע את השוער להישאר ולהתחרות על ההרכב הראשון אך הוא הבהיר לראשי הקבוצה כי הוא חייב לצבור דקות משחק והישארותו כשוער שני לא באה בחשבון.

בנוסף שביעות רצון גדולה נרשמה בקרב ראשי עירוני קריית שמונה בעקבות המעבר הצפוי של דני עמוס להפועל תל אביב. בקרית שמונה כבר לקחו בחשבון שעמוס – שסיים חוזה והודיע לראשי הקבוצה שלא ימשיך – יעבור לאירופה, מה שהיה מביא לכך שקרית שמונה לא הייתה מקבלת פיצוי כספי עבור כרטיסו של השוער.

כעת, לאחר שעמוס לא מצא אופציה ראויה באירופה, ולאחר שמאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון הביע בו עניין, השוער צפוי לעבור לשורות האדומים ולהביא לכך שקרית שמונה תזכה לתגמול שלא תכננה על השוער.

עפ"י השיחות שנערכו בין איזי שירצקי לראשי הפועל תל אביב, נראה שהשוער יגיע בעסקה שתביא לכך שגם מעבר של עמוס לאירופה בעונות הבאות יכניס כסף נוסף לקופתה של קריית שמונה.

מינדאוגאס פאנקה, קשרה של נבחרת ליטא ושל קבוצת רוך חוז'וב הפולנית נחת ביום שלישי בלילה וחתם על חוזה בעירוני קריית שמונה. כידוע, בקרית שמונה ניסו בתקופה האחרונה להחתים את השחקן אך הבהירו שיצרפו אותו רק אם ישוחרר בחינם מקבוצתו הפולנית, כשהקבוצה שהחזיקה בכרטיסו הבהירה שהיא אינה מוכנה לשחררו בחינם.

הקשר לו 23 הופעות בנבחרת יחתום במועדון הצפוני על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, בעבר שיחק הקשר משנת 2007 בליגה הפולנית במדי ווידז'ב לודג' ובעונה האחרונה שיחק ברוך חורז'וב. בעברו גם השתייך פאנקה למועדון הפאר הרוסי, לוקומוטיב מוסקבה.

 

עם ההחתמה של פאנקה, בקרית שמונה השלימו כמעט באופן סופי את הסגל לעונה הקרובה. כעת יחפש המאמן ברק בכר שחקן התקפה נוסף אך בקרית שמונה הבהירו כבר שלא יחתימו שחקן בעמדה כזו בכל מקרה, אלא רק אם תיווצר הזדמנות נוחה. בתחילה רצה בכר את וויאם עמאשה או שלומי אזולאי אך הסחבת עם עמאשה נמשכת בעוד על אזולאי ויתרו במועדון.

 

מעבר לכך בקבוצה עדיין לא הגיעו להבנות מול בוורן הבלגית, נכון לרגע זה נראה כי אם לא יהיה שינויים מיוחדים בדש ייאלץ לשוב לארץ ולהצטרף לאימוני הכחולים, בין שירצקי לראשי בוורן עדיין קיימים פערים, השחקן כמובן רוצה להמשיך לשחק בבלגיה אך ייאלץ לחכות להתפתחות נוספת בנושא, יחד עם זאת לחדשות נודע כי בחלוץ המצוין מעוניינות קבוצות נוספת בבלגיה ובמידה ובוורן וק"ש לא יגיעו להבנות או ינסה לפתוח במו"מ עם קבוצה אחרת. 


בקטנה…

·         חברים תקלה קטנה נרשמה אצל אדריאן רוצ'ט, לקפטן נמחקו כל אנשי הקשר באייפון וכרגע הוא בלי מספרים בכלל, אז אם אתם חלק מהאנשים שמחייגים אל הקשר מידי פעם, תדאגו לסמס לו את המספר שלכם. אגב עצה של המדור לקפטן לפעם הבאה, על גיבוי שמעת?!

·         לא ממש לא פרצה מלחמה ואתם יכולים להשאיר את מסיכות האב"כ בארון, בסה"כ מדובר בבדיקות רפואיות שהבועטים שלנו עוברים לפני פתיחת כל עונה, ניתן לכם לנחש לבד מי הכדורגלן בתמונה + כמה ק"ג עודפים מהפגרה.

·         הזוג ההורס שמעון ורעות אבוחצירא רק עזבו את העיר וכבר החברים והשכנים מדווחים על חיסרון וגעגוע גדול, אם לומר את האמת גם אנחנו כבר מתגעגעים לחלוץ ולהכנסת אורחים המדהימה שלהם ובעיקר ליורשים המתוקים ירין ואורי, בכל מקרה חברים תזכרו שזה רק חיפה, שעה וקצת של נסיעה והם קופצים לבקר. 

·         חברים מי שעוד לא ראה את עמית חיימוב בפעולה חייב להיכנס לדף הפייסבוק של גיא ולצפות בוידיאו, היורש המתוק שלו מצולם כשהוא משחק כדורגל ומוביל את הכדור לעבר השער, כל זה כשהוא רק בן שנתיים, בקצב הזה אין ספק שהוא ההחתמה הבאה של איזי שירצקי.

 

·          

אולי יעניין אותך

Bottom ad