היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עונת המלפפונים מעלה הילוך…

עסקת העברת אלעד גבאי מעירוני קרית שמונה למכבי חיפה צוברת תאוצה. ביום שנימ שוחחו הנשיא יעקב שחר ובעלי קרית שמונה איזי שרצקי וסיכמו ביניהם על מעבר השחקן, בכפוף לסיכום שכרו.

חיפה תציע למגן מקרית שמונה חוזה לארבע שנים בפגישה שאמורה להיערך בקרוב. שחר ושרצקי סיכמו שאם עמאשה לא יעבור, ישתנו תנאי העסקה. במצב כזה, חיפה תצטרך להעביר שחקנים אחרים (שלומי אזולאי, אלון תורג'מן) או להעביר תשלום חד פעמי גבוה יותר.

עמאשה ממתין להתפתחויות בנוגע לאפשרות שייצא לאירופה, אבל אם זה לא יקרה הוא יסכים לעבור לקריית שמונה ובכך תושלם העסקה שנרקמה בשיחה המוקדמת בין בעלי המועדונים. "מבחינתי זה לא משנה מה חיפה רוצה, כי חיפה לא תחליט לאן אלך. אמרתי כבר שקרית שמונה היא אופציה מצוינת, אבל אני בודק גם אופציות בחו"ל וסוכני בודקים אפשרויות בגרמניה. אני יוצא לחופשה ולא אהיה עסוק בכך בימים הקרובים", אמר הבוקר עמאשה, שהרחיב גם בנוגע להחלטה לשחררו. "אני לא מאוכזב, אבל קצת בהלם. אני מלך שערי הקבוצה בשנתיים האחרונות, זה לא קל".

מעבר לכך בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר בלם זר שיהווה תחליף לסאלח חסארמה, כמו כן גם הבלם הצעיר והמבטיח דין מימוני יחזור לשורות הכחולים. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad