היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

'עירי קריית שמונה': תלמידים מאמצים אתרים

לאורך השנה למדו התלמידים על עברה של העיר, על אתרים היסטוריים בעיר, על אירועים משמעותיים לאורך השנים ועל המנהיגים המקומיים מתחומים שונים.

יום השיא התקיים ביום אזכרתו של יהונדב מזרחי ז"ל שהיה מנהל אגף החינוך ומנהל פסג"ה בקריית שמונה. מזרחי היה דמות חינוכית מוכרת שהחל את מסורת הלמידה על העיר. הטקס התנהל בנוכחות בני משפחתו.

השנה הוכרזה כשנת המנהיגות על ידי משרד החינוך והתלמידים למדו על מנהיגים מקומיים מתחומים שונים ואף נפגשו עימם. מדובר בראשי עיר מהעבר, מנהיגים מתחום הספורט, התעשייה, הדת ועוד.

ראש העיר ארח את התלמידים  בלשכתו וסיפר על עבודת הרשות ועבודת ראש העיר כמנהיג מקומי.

בתי הספר אמצו השנה אתרים ומוסדות ברחבי העיר כמו: מעיין עין זהב, מצפה לירן, חורשת הנופלים, המצפה ברחוב עולי הגרדום וכן מוסדות בעיר כגון: בית הקשיש , בית ספר רננים,  גן נורית והבית החם לקשישים.

יום השיא נפתח בברכת ראש העיר ניסים מלכה  לתלמידים. ראש העיר מלכה  ציין בדבריו את חשיבות הלימוד על עברה של העיר. "אין עבר בלי עתיד ואין לנו זכות קיום אם לא נלמד, נכבד ונוקיר את האנשים שבנו את קריית שמונה", אמר ראש העיר.

אבישי מזרחי בנו של יהונדב, סיפר על דמותו של אביו והדרך החינוכית המיוחדת בעבודתו כמנהל.

לאחר הברכות והטכס בניהולם של תלמידי בית ספר קורצ'אק, השתתפו  התלמידים בפעילות תחנות סביב נושאי מנהיגות והאתרים בהם פעלו.

התחנות הוכנו על ידי בתי הספר והמל"ש תוך התגייסות ושיתוף פעולה עם מורי של"ח מבית ספר דנציגר והמש"צים.

צוות המארגנים שלמה שושן מנהל הפרויקטים באגף החינ

אולי יעניין אותך

Bottom ad