היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"עירי קריית שמונה"

תלמידי כיתות ד' מבתי הספר היסודיים בעיר לומדים במהלך כל השנה על קריית שמונה ומקיימים יום שיא בפארק הזהב בסיום הפרויקט.

באירוע המסורתי השתתפו ראש העיר הרב ניסים מלכה, הממונה על החינוך בעירייה הרצל בן אשר, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון, מנהלת אגף החינוך תמי לוי וצוות האגף, מנהלת פסג"ה איילת גולן והצוות, מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה, מנהלי בתי ספר, הורים ואורחים רבים.

במהלך שנת הלימודים כולה במסגרת שיעורי מולדת, חברה ואזרחות לומדים תלמידי כיתות ד' על העיר ועל עברה מאז היווסדה.

השנה הנושא המוביל היה "בשביל העיר".

כל כיתה מבתי הספר השונים הציעה מסלול מתוך האזור הקרוב לבית הספר .המסלולים השונים אוחדו לשביל עירוני אחד ואיתרה בו נקודות ציון משמעותיות. התלמידים חקרו נקודות ציון משמעותיות באזור, והכינו כרזות "הידעת?".

תלמידי בית הספר תל חי היו מופקדים על הטקס היפה של יום השיא וזכו למחמאות רבות על ארגון טקס מרגש ומיוחד.

 

ראש העיר ניסים מלכה ציין את חשיבות לימוד העבר למען בניית העתיד ועל חשיבות הכרתה לעומק של קריית שמונה ולימוד סיפורה של העיר. ראש העיר קרא לתלמידים להסתובב בעיר ולהכיר את כל המקומות הייחודים בקריית שמונה וללמוד אודותם.

מי שהחל במסורת הוא יהונדב מזרחי ז"ל ששימש בין השאר כמנהל בית ספר בעיר, מנהל המרפ"ד ומנהל אגף החינוך בעיריית קריית שמונה. מזרחי היה איש חינוך ובעל ערכים מיוחדים.

מזרחי כתב ספר על קריית שמונה והניח את היסודות למסורת זו.

בני משפחת מזרחי רעייתו בת שבע, ילדיו ונכדיו שהגיעו לטקס וציינו את אהבת אביהם יהונדב ז"ל לקריית שמונה בכלל ולעבודת החינוך, כיבדו את הטקס בנוכחותם.

התלמידים נהנו מתחנות הפעלה מגוונות ברחבי הפארק שהוכנו על ידי צוותי בתי הספר, מרכז פסג"ה, אגף החינוך והמל"ש.

מנהלת אגף החינוך תמי לוי ציינה בסיפוק את הרצינות, הלמידה  ושיתוף הפעולה עם צוותי בתי הספר לאורך כל השנה שהביא להצלחת היום, ובהם את מנהלת פסג"ה איילת גולן וצוותה, המל"ש ומנהלו אמיר ואת מנהלת בית ספר תל חי לאה ארליך, הצוות והתלמידים.

 

בסיום היום קיבלו התלמידים תעודת השתתפות והערכה על למידה לאורך השנה וגילוי בקיאות במהלך היום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad