היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"עם שאינו יודע את עברו…"

חוק ההסדרה הינו חוק הבא להגן על תושבים כתושבי שכונת האולפנה בבית אל שלא יפונו מבתיהם. ע"פ חוק זה אזרחים שהתיישבו על קרקע שרק לאחר 4 שנים מיום בנייתם בקרקע יש טענת "בעלות", אין צורך לפנות את המתיישבים אלא יש לפצות את אותם הטוענים לבעלות.
במהלך הנאומים של ח"כ כאלה ואחרים אמר ח"כ גלעד ארדן אשר שימש מקשר בין הממשלה לכנסת, כי אין לקשר בין פינוי שכונה לגוש קטיף. אני שואל כיצד אי אפשר?! האם באמת היה אפשר במהלך ההצבעה להסתכל בעיניי הילדים שישבו עם הוריהם והאזינו לגזר דינם?! כל הסליחות שבעולם לא יועילו לא להם ובטח לא לאותם ילדים שנעקרו מבתיהם בגוש קטיף, אשר כמו במקרה שכונת האולפנה הייתה עזובה ונטושה ואילו האזרחים היהודיים הפריחו את שממת גוש קטיף, הפכו אותה למשק חקלאי גדול וחשוב מאוד בארץ, ואף דאגו לתעסוקת ערבים אשר נותרו מחוסרי עבודה לאחר הפינוי שהשאיר רק הרס וחורבן.
כולם יודעים שהבעלות הנטענת על אותם אדמות בבית אל הן רישום ירדני מאוחר משנות ה-60, שבמסגרתו חילק הכובש הירדני אדמות כדי לדאוג שראשי חמולות ומוכתרים למיניהם לא ימרדו בשלטון. הרי שגם אותן אדמות שנגאלו מפלשתינים בכסף מלא אינן ניתנות לרישום במינהל, בגלל גזר דין מוות שהשיתה הרשות הפלשתינית על המוכרים. הרי שאפילו לפי החוק הירדני, במקרה שערך הבנייה והנטיעה עולה על ערך הקרקע, מחייבים את בעל הקרקע לקבל פיצויים ואין להרוס מה שנבנה. הרי שבניגוד לכל הליך משפטי אחר, איש מהמתיישבים, המחזיקים בדירות, לא צורף כמשיב לדיון בבג"ץ.
אז כן, זהו היה עוד ניצחון ליריב אופנהיימר וחבורתו מ"שלום עכשיו", אך על התושבים אשר כן אכפת להם מאדמתם, אשר תומכים ביישוב הארץ ופיתוחו ואשר בכל מדינה אחרת נקראים "פטריוטים", אצלנו הם נקראים "ימנים" ואני מעדיף לכנותם "ציוניים", להמשיך להתאחד, דתיים וחילוניים, נגד לא רק גורמים חיצוניים המאיימים עלינו כדוגמת איראן אלא נגד האויב הגדול ביותר שלנו, הגיס החמישי, אותם אנשים המבקשים לנשל אותנו מאדמת ארץ ישראל, אשר בשבילה הקריבו חייהם טובי בנינו אחינו אבותינו וסבינו כדי שאנחנו נוכל לשבת בה, לגדל את ילדינו בשקט עד כמה שאפשר, ולחיות את החיים אשר דורות רבים לפנינו בגולה התפללו וייחלו להם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad