היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"ענאגל" ו-"אי פי אר" יישמו מערכת ניהול לוגיסטי ופיננסי במועצה אזורית הגליל העליון

המערכת שפותחה במיוחד עבור רשויות מקומיות מספקת פתרון יעיל ומודרני העונה לנוהלי העבודה במועצה. במסגרת הפרויקט אוחדו מערכות הנהלת החשבונות ומערך הגבייה למערכת אחת המשמשת את מחלקת הנהלת חשבונות במועצה, המערכת משפרת ומייעלת את העבודה ומאפשרת למנהלי המחלקות שליטה ובקרה באופן פשוט, זמין ונוח וכן ותאפשר בעתיד יכולת ניהול האוכלוסייה וחיבור המידע למוקד חירום במצבים נדרשים. בנוסף, במהלך 2012 המערכת תשמש פונקציות נוספות שיחוברו למאגר המידע בהן מערכת הרווחה במועצה וכן מרכז קלור שיקושר לשם ניהול החוגים.

חיים מילוא, גזבר מועצה אזורית הגליל העליון: "המערכת החדשה מאפשרת למנהלי מחלקות חופש פעולה רב יותר, שליטה עדכנית בנתונים ובחלק מהפעולות משחררת את התלות שלהם במחלקת הנהלת חשבונות כך שהם יכולים לתכנן את התקציב השנתי שלהם ולבדוק את מצב החשבון שלהם בצורה מיטבית. אני מקווה שבעתיד נוכל להשתמש במודולים נוספים של המערכת ובסופו של דבר לשפר את איכות השירות לתושבים ולספקים".

 

לדברי ליאת הלל, מנהלת הפרויקט מטעם ענאגל: "הפתרון מהווה בסיס טוב לחיסכון והתייעלות בנושאים רבים. העובדה שהמועצה פועלת לכך שרוב הצרכים של המחלקות השונות יקבלו מענה במערכת מרכזית אחת, מאפשרת שיתוף מידע וזרימת אינפורמציה בין המחלקות, וכתוצאה מכך שיפור השירות הניתן לתושבי המועצה. 

 

שלמה הוס מחברת "אי פי אר": "הפרויקט היה מאתגר במיוחד בגלל גודלה של המועצה המנהלת תקציב של כ-200 מליון שקל ובגלל הטיפול בגופי הסמך של המועצה להם מאפיינים שונים מפעילות המועצה. מעבר להיבטים הפיננסיים בהם מטפלת התוכנה כמו: הנהח"ש, גביה, הלוואות, ניהול תקציב, תקציבי פיתוח, המערכת נותנת מענה להיבטים לוגיסטיים כמו ניהול הזמנות רכש מקושרות תקציב, ניהול מלאי ואינוונטר, ניהול חוזים וערבויות, ניהול ציי רכב ועוד.

המערכת נפרשה בכל מחלקות המועצה וגופי הסמך (מרכז קלור, מוזיאון חצר תל חי וכדו'), דבר המקל עליהם בניהול התקציבי של המחלקה. גם לקיבוצי המועצה יש גישה ב"און ליין" לנתוני הקיבוץ במועצה, מה שמקל מאוד על זרימת הנתונים הכספיים בין המועצה לקיבוץ".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad