היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עסקים ויזמות בעיר

הפגישה התקיימה בהשתתפות אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן והעמקים, סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי, נציגי העירייה ויוזמה לאומית של אראל מרגלית.

קיוויתי קיבל סקירה מקיפה על תוכנית האקסלרטור והצלחתה הגדולה בעיר, מספרם הגדול של הנרשמים, איכות המיזמים שהתקבלו לתוכנית והתקדמות היזמים בתהליכי הפיתוח של המיז.

האקסלרטור הינו תוכנית דגל של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בעיר, המנוהלת בעיר יחד עם עמותת 'יוזמה לאומית'- הסבב הראשון שלה נמצא במחצית הדרך ובקרוב תיפתח ההרשמה לסבב השני.

רן קיוויתי: "אנו מברכים על התפתחותו של האקוסיסטם היזמי טכנולוגי, שנרשם באקסלרטור בקריית שמונה. קיימת חשיבות עליונה לפרויקט ייעודי זה. מדובר בהזדמנות פז לייצר סביבה תומכת לפיתוח סטארט-אפים באזורי עדיפות לאומית ובמימון ממשלתי".

בהמשך הודיע קיוויתי על אישור הקמת תוכנית פרה-אקסלרטור, לטובת היזמים שלא הצליחו להיכנס לתוכנית האקסלרטור ולקידום יזמים שנמצאים ממש בשלבי הרעיון ההתחלתיים "כדי שתדעו שלרעיונות שלכם יש תפקיד חשוב ותעזו להצמיח כנפיים".

בנוסף, התקיים דיון על תכנית משותפת לחיזוק העסקים בעיר, פיתוח קורסים וכנסי עסקים יחד עם 'מעוף' שיתאימו לצרכי העסקים של קריית שמונה, וקידום תחומי היזמות בקרב נשים ונוער.

ראש העיר אביחי שטרן: "העסקים הקטנים הם מנוע צמיחה משמעותי בעיר. עתיד העיר תלוי בעסקים שמניעים את הכלכלה של העיר והאזור. נעשה הכל כדי להשקיע בהם ולאפשר לבעלים שלהם מרחב גדול של הזדמנויות להעצמת העסק שבבעלותם".

מנהל אגף תעשייה, עסקים ותיירות ירדן ארליך, הציג את תוכניות הפיתוח הכלכלי לעיר לשנים הקרובות, פרויקטים שנמצאים בשלבי פיתוח והקמה מתקדמים ותוכניות עבודה שמטרתן למצב את קריית שמונה כעיר מחוז חזקה ואיכותית.

סגן ומ"מ ראש העיר והממונה על הפיתוח הכלכלי אופיר יחזקאלי: אנו רואים חשיבות רבה בקידום העסקים קטנים בעיר כבסיס לפיתוח כלכלי. שמחים מאוד על שיתוף הפעולה ההדוק עם הסוכנות לעסקים קטנים ומעוף".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad