היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: בריון חניה תקף פקח, ונעצר | שב"חים גורשו

בריון חניה תקף פקח, ונעצר

במהלך פעילות אכיפה של עבירות בריונות בחניה אשר מהוות חסימה והפרעה למשתמשים בדרך הותקף השבוע אחד הפקחים ע"י חשוד תושב העיר בשנות ה-50 לחייו. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, עצרו את החשוד ונפתחה נגדו חקירה פלילית אשר בסופה שוחרר בתנאים מגבילים. התיק הועבר  ליחידת התביעות של המשטרה לבחינת הגשת כתב אישום כנגד החשוד.

לפי חוק העונשין, התוקף עובד הציבור או מי שממלא חובה או תפקיד המוטלים עליו על פי דין או מי שנותן שירות לציבור מטעם גוף המספק שירות לציבור, והתקיפה קשורה למילוי חובתו או תפקידו של הנתקף, דינו – מאסר שלוש שנים.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות עבירות אלימות ותדאג למצות את הדין עם מפירי החוק.

 

 

שב"חים גורשו ומעסיקיהם נעצרו

משוטרי משטרת ישראל בפעילות יזומה עצרו השבוע באזור קריית שמונה, 8 תושבי שטחים ללא אישורי שהיה בישראל. יחד עימם נעצרו שני חשודים תושבי ישראל שעל פי החשד העסיקו אותם בניגוד לחוק. כל המעורבים הובאו לתחנת המשטרה לחקירה. שלושה מתושבי השטחים נעצרו והוגשו נגדם כתבי אישום בהליך מהיר. שאר תושבי השטחים הוצאו מהארץ והמעסיקים שוחררו בתנאים מגבילים.

 

משטרת ישראל תמשיך במאבקה העיקש כנגד התשתית שמאפשרת הגעה ושהות של שוהים בלתי חוקיים בתחום מדינת ישראל ותדאג למיצוי חומרת הדין עם מסיעים, מעסיקים ומלינים שוהים בלתי חוקיים. שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות פלילית וחבלנית ומשטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותם לאיתורם והעמדתם לדין.

 

 

חוויה משטרתית לילדים

משטרת ישראל, במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, קיימה השבוע יום קהילה-משטרה לילדים מכל האזור בפארק הזהב.

ביום זה נטלו חלק גם כוחות חירום והצלה ורכזת הנוער של העיר.

לילדים הוצגו אמצעי המשטרה והכוחות השונים .

היה זה יום מהנה וחוויתי לכלל המשתתפים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad