היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: גניבות החקלאיות, כרטיס אשראי גנוב, בת תקפה את אימה ונשלחה להסתכלות

הגניבות החקלאיות כאן

תושב מטולה התקשר השבוע למוקד 100 של המשטרה ומסר כי הוא מבחין במספר חשודות בתוך מטעי הפקאן שלו גונבות תוצרת וביקש שניידת תגיע למקום בדחיפות.

בעוד הניידת בדרכה למקום, החשודות החלו להימלט מהמקום ברכב בו הגיעו, והתפתח מרדף אחריהן. הרכב נתפס בסופו של דבר בצומת ואסט ברמת הגולן לאחר שהמשטרה ביצעה חסימה של הכביש. בתוך הרכב היו חמש חשודות תושבות הכפר עראבה בגילאי 20 עד 40. ברכב נתפסו מספר שקים ודליים מלאים בפקאנים. החשודות עוכבו לתחנת המשטרה בקריית שמונה ביחד עם הרכב והרכוש הגנוב, נחקרו ומסרו את גרסתן. שוחררו בסיום החקירה בערבות. הרכב שבאמצעותו ביצעו החשודות את העבירה המיוחסת להן נתפס ונגרר לתחנת המשטרה. החקירה בעיצומה.

 

 

'קנה' אלכוהול ב-2000 שקלים בכרטיס אשראי גנוב

השבוע הוגשה תלונה במשטרה על ידי אזרח שמסר כי איבד את כרטיס האשראי שברשותו וכי בוצעו עסקאות בכרטיס באחד מבתי העסק בעיר בסכום של כ-2000 שקל. המשטרה פתחה בחקירה, אספה ממצאים שונים ואיתרה את החשוד שביצע את הרכישות בבית העסק באמצעות הכרטיס הגנוב. מדובר בחשוד בשנות ה-20 לחייו תושב אחד הישובים באזור. החשוד נחקר בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו. בחיפוש שבוצע בביתו נתפס הרכוש שקנה בכרטיס הגנוב, בקבוקי אלכוהול. בסיום חקירתו שוחרר החשוד בערבות. התיק יועבר בסיום החקירה ליחידת התביעות של המשטרה לצורך הגשת כתב אישום כנגד החשוד.

 

  והשתוללה במשטרה

תושבת אחד הישובים באזור התלוננה בתחילת השבוע המשטרה כי בתה, בשנות ה-20 לחייה, תקפה אותה וגרמה נזק בבית. החשודה עוכבה לתחנת המשטרה לחקירה, ובמהלך החקירה השתוללה, גרמה נזקים במשרדי החקירות ונעצרה. מעצרה הוארך בבית משפט והיא נשלחה להסתכלות.

בסיום החקירה הוגש נגדה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

הצד היפה של המשטרה

השבוע נערך יום חשיפה של המשטרה לתלמידי בתי הספר היסודיים בקריית שמונה, בהשתתפות שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה. ביום מרוכז זה נחשפו התלמידים בפני האמצעים והכלים המשמשים את המשטרה בעבודתה היומיומית. התלמידים קיבלו הדרכות בנושאים שונים כגון תפקידי המשטרה והפיקוח העירוני, זהירות בדרכים, אלימות ברשת האינטרנט, עבירות רעש ועבירות הקשורות לאיכות חיים. היה זה יום מרתק ומהנה לכלל המשתתפים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad