היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: דוח לתושב שהאכיל חזירים, נעצר משליך רימון העשן במשחק מול חיפה ועוד

התופעה, בה חוצים בעלי חיים את תחום המחייה שלהם בטבע ומגיעים לאזורים מיושבים בבני אדם, ידועה בכל העולם. האזור שלנו התברך בטבע עשיר ושופע בירק ובמים, ויחד איתם חיות בר.

תחומי המחייה של חיות הבר נושקים בעיקר בגבולות המערביים והמזרחיים של העיר, ולא אחת אפשר לראות שועלים, תנים וחזירים מסתובבים בשעות הלילה המאוחרות בין פחי האשפה בניסיון למצוא מזון.

כך קרה גם השבוע. ולכן, תופעת החזירים וחיות הבר הפוקדים את השכונות המערביות של קריית שמונה קיבלה תיעדוף וטיפול ממוקד. בישיבה שנערכה השבוע בלשכת מפקד תחנת המשטרה בעיר בהשתתפות קציני התחנה, מנכ"ל העירייה, מנהל האכיפה, נציגי רשות הטבע והגנים, קק"ל, וטרינר, יועץ משפטי וקב"ט העיר, הוחלט כי נושא זה יקבל תיעדוף מרבי. השבוע הגיעו הגורמים למקום לבחון מקרוב דרכי פעולה להתמודדות עם התופעה המטרידה. בפעילות מהירה וממוקדת של שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה אותר תושב העיר שנהג להשאיר שאריות מזון לחזירי הבר ובשל כך נהגו אלה להגיע לפתחי בתי התושבים. התושב קיבל דוח אכיפה ויטופל על ידי המחלקה המשפטית.

 

 


נעצר משליך רימון העשן במשחק מול חיפה

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על אירוע השלכת רימון עשן על ידי אחד מאוהדי מכבי חיפה במהלך משחק כדורגל בין קריית שמונה למכבי חיפה. השבוע בפעילות משטרת קריית שמונה נעצר החשוד. מדובר בתושב דרום הארץ בשנות ה-20 לחייו. החשוד הובא לתחנת המשטרה בעיר, הוא נחקר ונכלא. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

 

 

נעצר חשוד בפריצה למלון

לפני כשבועיים אירעה התפרצות לחדר במלון באחד הקיבוצים באזור. תייר ששהה במקום התלונן כי נגנב לו מהחדר כסף זר: מאות דולרים, יורו ופאונד. משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה נמרצת, ביצעה פעולות חקירה ואספה ראיות בזירה. השבוע אותר חשוד במעשה, תושב קריית שמונה בשנות ה-20 לחייו. החשוד הובא לתחנת המשטרה, נחקר ונעצר. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

האופניים החשמליים על 'הכוונת'

לפני כחודש התקיימה ישיבת הועדה לשלום הילד בעירייה בראשותו של סגן ראש העיר יגאל בוזגלו יחד עם נציגי משטרת ישראל, מנהלת אגף החינוך, הרווחה, הממונה על החינוך וחברי מועצה.

חברי הוועדה דנו בתופעת רוכבי האופניים החשמליים אשר לא מתנהגים על פי כללי החוק.

הועדה החליטה לפעול במספר מישורים בהם: חינוך, הסברה ואכיפה.

ואכן, השבוע נערך מבצע אופניים חשמליים בקריית שמונה. שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה בשת"פ של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יצאו במבצע הסברה לרכיבה נכונה וזהירה בקרב תלמידי בית הספר. הפעם הסתפקו במשטרה וביחידת האכיפה בהסברה והכוונה ובמסגרת המבצע נבדקו 35 רוכבים שקיבלו עלון הסברה לרכיבה בטוחה וזהירה. מיקוד המבצע היה בדגש על רכיבה עם קסדה, רכיבה בשבילים המיועדים ועפ"י תקנות התעבורה.

 

חנייה שלא במקומה, תגרור דוח

משטרת קריית שמונה ויחידת האכיפה העירונית מבקשים מהתושבים להחנות את רכביהם עפ"י החוק ובמקומות מוסדרים. חניות גורמות לחסימת מעבר או הפרעה לתנועה, חניות בתחנות אוטובוס, חנייה במקום השמור לנכים, חנייה על מדרכה המקפחת את זכות המעבר של הולכי הרגל וחניות בריוניות יאכפו עפ"י החוק. סעו בזהירות וחנו כחוק.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad