היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים השבוע – 2.1.2015

משתכר ומאיים

תושבת קריית שמונה התלוננה כי בעלה הגיע בשעת לילה מאורחת הביתה כשהוא תחת השפעת אלכוהול והתחיל לצעוק עליה, הרעיש בקולי קולות ומנע את ממנה מנוחה. עוד התלוננה האישה כי בעלה דחף אותה מספר פעמים על מנת לקחת ממנה, ללא הסכמתה את מפתחות הרכב ואת מכשיר הנייד שלה. האישה ניסתה למנוע ממנו לצאת מהבית עם הרכוש שלה. החשוד המשיך לדחוף את אישתו ואיים עליה "אני אראה לך". לטענת המתלוננת החשוד מגיע לביתו פעמים רבות כשהוא שתוי ומאיים עליה ואף תוקף אותה וכל זאת מול הילדים הקטנים שלהם. החשוד נעצר, הכחיש את המיוחס לו. מדובר בחשוד בעל עבר פלילי. מעצרו הוארך והוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

 

נעצר חשוד בהתפרצויות

השבוע אירעו שתי התפרצויות לדירה בקריית שמונה מהן נגנב רכוש. בפעילות מודיעינית מאומצת אותר חשוד במעשה ונחקר במשטרה. החשוד הכחיש את המיוחס לו. לעומת זאת במשטרה אומרים שהחשוד בעל עבר פלילי עשיר. מעצרו הוארך בבית המשפט והחקירה נמשכת.

 

המצב קשה אז גנבתי

השבוע נתפס חשוד בגניבת מוצרי מכולת בכמה מאות שקלים מאחד הסופרמרקטים בעיר. החשוד הודה כי גנב את המוצרים ולטענתו עשה זאת כי נמצא במצב כלכלי קשה. החשוד הביע חרטה על מעשיו ומכנות לפצות את בעל החנות על המוצרים שגנב. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad