היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: מצלמה, מוט ומכות

מדובר בשתי משפחות מסוכסכות על רקע עסקי האב, שהגיע מצויד במצלמה, נכנס לחצר והחל לצלם במקום. בעל המשק הבחין בו מצלם ומיד נוצר חיכוך ביניהם שהגיע לכדי תקיפה קשה. האיש עם המצלמה חבט עם מוט ברזל במתלונן. בהמשך הגיע גם בנו ויחד תקפו גם את השכן ובנו עם מוט ברזל ומאוורר. האב ובנו המותקפים נפצעו ופונו למיון קריית שמונה לטיפול. בהמשך האב פונה לבית חולים צפת שם עבר ניתוח וזאת עקב שבר מרוסק בשוק. החשודים, האב ובנו  בחקירתם קשרו את עצמם לאירוע אך מכחישים כי גרמו את החבלות. השניים נעצרו והובאו לבית המשפט ומעצרם הוארך לשם הגשת כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההלכים על ידי פרקליטות מחוז הצפון.

 

נעצרו חשודים בגניבת מתכת

בהמשך למעצר שלושת החשודים משבוע שעבר באחד הקיבוצים בעת ניסיון לגניבת ברזל עם רכב שגנבו אחד מהחשודים שיתף פעולה וסיפר כי הוא לקח את הרכב ללא רשות הבעלים ושני הצעירים שנעצרו יחד איתו לא ידעו כי הרכב גנבו.

בהתייעצות עם תביעות שלוחת צפת שניים מהחשודים שלא מעורבים בגניבת הרכב שוחררו בתנאי מגבילים וכנגד החשוד המרכזי הוגש כתב אישום לבית המשפט ולאחר דיון החשוד שוחרר בתנאי מעצר בית מחוץ לקריית שמונה וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad