היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: נחשפה דירת הימורים, תיקים פלילים לבעלי כלבים, יחידת השיטור העירוני ערוכה ומוכנה

;

תיקים פלילים לבעלי כלבים

מי לא נתקל בילד, אישה או אדם מבוגר נפחד עקב פגישה עם כלב אימתני שאינו קשור ואינו צמוד לבעליו?!

תקופה ארוכה שחלק מבעלי הכלבים הטילו אימה על כל מי שלא הסתדרו איתו, סכסוכי שכנים וסתם מתוך רצון להפגין עליונות מול מי שעומד מולם.

בעבר, הגיעו תלונות גם למערכת "חדשות הגליל" על הפחדה באמצעות כלבים (שהחוק אוסר אחזקתם), על תקיפה ואפילו על נשיכות וגרימת חבלות. חלק מהנפגעים נמנעו מלהגיש תלונה במשטרה מפני שפחדו שיבולע להם.

המצב השתנה לאחרונה, ובתקופה האחרונה הוגשו במשטרה בקריית שמונה מספר תלונות על אי נקיטת צעדי זהירות בחיה. המדובר בכלבים שתקפו אנשים או בעלי חיים אחרים. בעלי הכלבים זומנו לחקירה ונפתח להם תיק פלילי בהתאם. לידיעה, המחזיק כלב חייב לשמור עליו בחצר. במידה והכלב יוצא לרשות הרבים הוא חייב להיות מוחזק ברצועת הולכה בידי אדם שיכול לשלוט עליו, וכלבים המוגדרים מסוכנים בחוק גם במחסום לפיהם.

במשטרה מציינים שלא יגלו סובלנות לתופעה ובעלי כלבים שלא יעמדו בהוראות החוק, יפתח נגדם תיק פלילי.

 

 

 

נחשפה דירת הימורים

בפעילות משרד מודיעין-בילוש של תחנת קריית שמונה בוצעה השבוע פשיטה על דירה בקריית שמונה בה התקיימו משחקי קלפים והימורים בניגוד לחוק. שלושה חשודים עוכבו לחקירה, מהם בעל הדירה שניהל את המקום, ושני שחקנים ששיחקו במקום בניגוד לחוק. כל החשודים נחקרו, מסרו את גרסתם ושוחררו בסיום החקירה בערבות. בדירה נתפסו ממצאים המעידים על הפעילות שהתבצעה במקום.

 

 

יחידת השיטור העירוני ערוכה ומוכנה

פקחי יחידת האכיפה העירונית סיימו השבוע אימון והכשרה מבצעית ומעתה הם בעלי סמכויות נרחבות בתחום עבודתם עם המשטרה. יחידת האכיפה העירונית תגביר את האכיפה בנושא מטרדי רעש, השארת גרוטאות רכב, בנייה בלתי חוקית והשלכת פסולת בניגוד לחוק, כל זאת למען שיפור איכות חייהם של תושבי העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad