היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: סכסוך השכנים הסתיים בדקירה ומעצר, ועוד

 השליטה על מה שקרה מהרגע שהשכן פנה אל שכנו הדרדר לכדי ויכוח קולני ודקירה של השכן בן החמישים את שכנו הצעיר בן השלושים. הצעיר נדקר בצלעותיו ופונה לבית החולים רבקה זיו בצפת ואחרי טיפול שוחרר לביתו.

הדוקר, תושב קריית שמונה נעצר ע"י שוטרי התחנה, חקירתו, הושלמה ואתמול (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום חמור מלווה בבקשה מבית המשפט לעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

 

"פרצו לי לבית", לא פרצו ולא בטיח

לפני כשבוע התלונן תושב קריית שמונה כי אלמונים פרצו לדירתו מספר ימים קודם וגנבו מחשב נייד ופריטים נוספים. המתלונן הגדיל לעשות ופניה במקביל לחברת הביטוח בתביעה לקבלת פיצוי כספי בעקבות הגניבה.

חוקרי משטרת קריית שמונה שחקרו את המתלונן חשדו שנמצא בידם מתלונן דמה המנסה לזכות בדמי הביטוח, על אף שבמציאות לא הייתה שום פריצה לביתו.

"לא מצאנו סימני פריצה בבית, דבר שהוא לא סביר על פי הנתונים שמסר המתלונן בתלונתו. בהמשך הוא הודה שאכן התלונה הייתה תלונת שווא", אמרו במשטרה.

לחוקרים לא נותר אלא להפוך את החשוד מקורבן לחשוד הנחקר בחשד למסירת תלונה כוזבת וניסיון לקבלת דבר במרמה. תיק החקירה בעניינו יועבר בהמשך למחלקת התביעות להכנת כתב אישום והעמדה לדין. עוד מסרו גורמים במשטרה שמדובר בעבירה פלילית חמורה.

 

שימו לב שימו לב

בשבוע הקרוב יתקיימו באזור אירועים רבים במסגרת טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחגיגות יום העצמאות. התחנה תיערך בכל הכוחות העומדים לרשותה, לרבות סיוע של מג"ב ויחידות נוספות. במקרים אחדים יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה בעקבות חסימת קטעי רחוב ופריסת מחסומים לצורך אבטחת הציבור.

מפקד התחנה סנ"צ יגאל חדד פונה לתושבים ולאורחים הרבים שיפקדו את בתי העלמין, ולהבדיל את מתחמי חגיגות העצמאות לשתף פעולה עם השוטרים, לגלות סבלנות וסובלנות "כדי שהטקסים והאירועים יעברו בשלום ולהנאת כולנו. בואו נעבור את הימים הללו בטוב", הוא אומר בהודעה שהוציא לעיתונות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad